koblars
Ny medlem
hej undrar om någon kunde berätta för mig om det finns några fler skivor än orginal som passar min hoj, främre som skall bytas,
har en cbr900 -92
tacksam för svar
har en cbr900 -92
tacksam för svar
Det finns gott om skivor, EBC, Galfer mfl, men jag röstar för ISR, svenska, bra pris och renoverbara riktigt bra skivor! Dessutom är Acke riktigt trevlig å hjälpsam!
Det finns ÅF, men iom att jag bor rätt nära ISR så brukar jag ringa dit, å sen åka å hämta grejerna nån dag senare Dock skickar självklart Acke med posten om man behöver, det är bara att ringa dit å beställa!okej vilka säljer dem ??
finns inga andra cbr modeller som passar om jag skall leta på skrot/blocket??
Det finns ÅF, men iom att jag bor rätt nära ISR så brukar jag ringa dit, å sen åka å hämta grejerna nån dag senare Dock skickar självklart Acke med posten om man behöver, det är bara att ringa dit å beställa!
www.isr-brakes.sehar du deras hemsida?
Ja vad tar karln för ett par prima bromskivor nuförtiden?
"billig" har väl inte varit hans adelsmärke direkt, eller menar du att han står och svarvar skivor för hundringar numera?
Jag kanske är en galen vettvilling, men jag har en smygande misstanke att man inte sätter bromsskivor för 3000,- PLUS PLUS på en sån gammal hoj.
okej, men jag tänkte mer att om tex 92 till och med 98 är samma också vidare
Ja vad tar karln för ett par prima bromskivor nuförtiden?
"billig" har väl inte varit hans adelsmärke direkt, eller menar du att han står och svarvar skivor för hundringar numera?
Jag kanske är en galen vettvilling, men jag har en smygande misstanke att man inte sätter bromsskivor för 3000,- PLUS PLUS på en sån gammal hoj.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|