hmm vilken tråd hehe
Jag velad lite som dig när jag kollade på hojjar ( var några år sen nu ) 2t eller 4t ? Det jag gillade med 4t var att de va billiga och jag tyckte om ljudet då, så jag åkte och provade en cbr, och blev väldigt förtjust !Men bestämde mig för att jag skulle prova lite annat innan jag bestämde mig för köp, vilket var klokt
Åkte och provade en rs, vilken hoj ! den gick 7 resor fortare än cbren och tyckte den kändes mer mogen eller vad man ska säga... ändrade även min åsikt angående ljudet efter detta, 2t ÄR racing.
När jag kom hem sen gick jag in på nätet och läste lite om aprilian, och läste på många håll om ras hit och dit så jag letade vidare... Hittade då en Nsr som enligt nätet skulle vara en väldigt driftsäker hoj ! Skit bra tänkte jag och åkte och provade en, blev förälskad direkt ! gick nästan precis lika bra som aprilian fast med lite kvalité på grejjerna. Det ända negativa var ju att fjädringen var ganska mycket bättre på aprilian enligt mig, då jag tycker nsren var ganska mjuk i fjädringen ( är nog mitt ex som är lite halvkasst ). Så för mig blev det en Nsr, är väldigt nöjd med den.. dock så vill ju mýcket ha mer så nu sitter det 190cc cylinder och en lite större mikuni flatslide förgasare på den.