Behöver hjälp; hämta i Karlskrona

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tänkte puttra till Sviestad o köra första riktiga RR-körningen, och trodde jag skulle få mina nya skinnställ levererade. Men tyvärr har påskharen varit o bommat igen Posten... ja.. la en massa ägg där eller nått. öh. Så de hann inte skickas ut.

Så! Är det NÅGON som möjligen inbefinner sig i Karlskrona och kan åka till Micke på PSI och hämta upp mina skinnställ, och ta med dom uppåt landet så långt som möjligt, gärna hela vägen till Sviestad, men om inte kanske mötas någonstans?

Det känns lite för långt att åka till Karlskrona över dagen för att hämta skinnställ :näsblod

Jag :Bugar åt denne hjälte som kan hjälpa!

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Swedie skrev:
2086107 Tänkte puttra till Sviestad o köra första riktiga RR-körningen, och trodde jag skulle få mina nya skinnställ levererade. Men tyvärr har påskharen varit o bommat igen Posten... ja.. la en massa ägg där eller nått. öh. Så de hann inte skickas ut.

Så! Är det NÅGON som möjligen inbefinner sig i Karlskrona och kan åka till Micke på PSI och hämta upp mina skinnställ, och ta med dom uppåt landet så långt som möjligt, gärna hela vägen till Sviestad, men om inte kanske mötas någonstans?

Det känns lite för långt att åka till Karlskrona över dagen för att hämta skinnställ :näsblod

Jag :Bugar åt denne hjälte som kan hjälpa!
Hur många ställ rör det sig om........ ett, två eller hela säsongens uppbörd du tänkt göra av med...... :D

Ledsen, kunde inte låta bli.... :rolleyes:

Är det inte för många kanske jag kan hjälpa dig, MÅSTE bli av med 60 mil på hojen så att jag får gasa fritt innan det vankas bankörning... :yoparty

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
två skinnställ, ett race o ett motardställ. :) Ja har du inget bättre för dig så!! vilket du troligen inte har. ;)

gixxertompa

villa,volvo,vovve
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
en gixxer m fyra tassar, gixxer 1100R-Turbo. gixxer 7/11 streetfighter.GSX 1100E-Turbo, RG 50. nån kina leksak m
ställ!

hör av dej till mej, ska ev t eskillstuna på mån,kanske finns noe vänlig skäl skom kan ta upp d t mej (kalmar) så ska sja fixa resten!

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
gixxertompa skrev:
2086212 hör av dej till mej, ska ev t eskillstuna på mån,kanske finns noe vänlig skäl skom kan ta upp d t mej (kalmar) så ska sja fixa resten!
Till Kalmar kan jag lätt ta ställen med det är väl inte öppet förrän tisdag med tanke på röd dag på måndag.....
Nästa vecka kan jag inte tisdag eller onsdag då jag får 150 nya beväringar på tisdag.... :mad:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Da Fris skrev:
2086219 Till Kalmar kan jag lätt ta ställen med det är väl inte öppet förrän tisdag med tanke på röd dag på måndag.....
Nästa vecka kan jag inte tisdag eller onsdag då jag får 150 nya beväringar på tisdag.... :mad:
micke på PSI har inga problem att ni ringer idag, imorgon eller närsomhelst! pratade med han om det här tidigare.

jag bor inte i eskilstuna längre, men kan självklart åka till Eskilstuna på Måndag för att mötas!

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Okej.....
Gixxertompa, ska jag fixa upp ställen till dig på måndag??

I så fall kan jag ringa Micke i morgon och hämta ställen där imorgon så drar jag upp med dem till Kalmar på måndag.

gixxertompa

villa,volvo,vovve
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
en gixxer m fyra tassar, gixxer 1100R-Turbo. gixxer 7/11 streetfighter.GSX 1100E-Turbo, RG 50. nån kina leksak m
kan ja bara få upp dom till kalmar o äfferern går i lås så ta ja själv klart m dom uppåt,linköping-mjölby-eskilstuna

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Da Fris skrev:
2086281 När måste du ha ställen Swedie????

senaste Tisdag, ska köra då på Sviestad.

Så måndag blir bra att hämta här. Så för din del vet jag inte om Söndag vore bäst att hämta ställen hos honom. Skickade dig ett PM med info.

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Swedie skrev:
2086290 senaste Tisdag, ska köra då på Sviestad.

Så måndag blir bra att hämta här. Så för din del vet jag inte om Söndag vore bäst att hämta ställen hos honom. Skickade dig ett PM med info.
satan att jag inte visste detta innan.pratade med micke innan igår juh.o nu sitter man i kalmar juh.körde upp i morse....

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024