Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nissan Skyline GT-R kan ju vara ett högerstyrt alternativ för dig som jagar brevlådor![]()
Nä köp Hondan. Bra bilar
Jo, eller hur

Ok, tack för tips och sånt

Kanske skall säga att det då också gäller helt nya bilar, så det är inte så att något varit sönder, utan det har varit skit bara...
Jag stavar minsan som jag vill!![]()
Ok, förstår. Får hoppas att det är något jag kan stå ut med i så fall, behöver en liten och smidig men samtidigt automatväxlad bil.

Håller med helt, manuell låda är för mobbade om man inte har 400hk++. Jag bara undrade.
Ang japanska automatlådor så är det säkert inget fel på dem men gamla automatlådor är väl inte så fiffiga om jag förstått rätt. Om du förstått rätt är dock jag den sista du ska ta mek-tips av så go on, go on.![]()
Förstår
Ok, låter bra. Nej, men gamla konstruktioner är ju oftast ganska enkla så... Kan ju vara därför. Men jag menar, det har ju byggts automatbilar ganska länge (har själv ägt en äldre automatbil och den har funkat bra) så förhoppningsvis är inte en 92:a för gammal och dålig. Vi får väl se, ska dit och kolla på den på torsdag så får vi väl se om den funkar som den ska
Nämenduvet spännband och sånt kan vara luriga, inget du ska ta åt dig av

Last edited: