Har kollat på gtn också men tycker den är ful, gillar inte den japanska stilen särskilt mycket. Jag kan se det coola i dom men inget för mig, därav mitt val att köra thruxton, som tyvärr hade andra egenskaper jag inte gillar. Jag skulle kunna tänka mig att thruxton r eller nya rs är bättre än vanliga men ska jag byta så testar jag hellre något nytt, det är alltid kul
Angående kawan är vi helt överens, för mig är det mest utseendet som gör att jag förlorar ”identitet” samt att kraften kommer för sent (antar att det måste vara så eftersom den är så pass snäll på lägre rpm). Är lite orolig att det ska växa för mycket horn ur pannan också för visst är det roligt när den drar iväg men då kör man också fortare än vad jag är bekväm med, därför gillar jag att ha torque lägre ner i varvtalen så man kan få det där suget utan att köra 150 blås. Växellådan kändes ganska dålig också, jag vill ha ett distinkt klick när en växel går i, på kawan jag körde var det som att bryta av en spagetti.. Kan ha varit en vanesak så klart.
Är tacksam över de svar jag fått, hjälpte mig snabbt att bryta ned valet till ett par modeller istället för 4 olika typer av hojar
Angående kawan är vi helt överens, för mig är det mest utseendet som gör att jag förlorar ”identitet” samt att kraften kommer för sent (antar att det måste vara så eftersom den är så pass snäll på lägre rpm). Är lite orolig att det ska växa för mycket horn ur pannan också för visst är det roligt när den drar iväg men då kör man också fortare än vad jag är bekväm med, därför gillar jag att ha torque lägre ner i varvtalen så man kan få det där suget utan att köra 150 blås. Växellådan kändes ganska dålig också, jag vill ha ett distinkt klick när en växel går i, på kawan jag körde var det som att bryta av en spagetti.. Kan ha varit en vanesak så klart.
Är tacksam över de svar jag fått, hjälpte mig snabbt att bryta ned valet till ett par modeller istället för 4 olika typer av hojar