Behöver hjälp

SportGuzzi

livsnjutare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
Moto Guzzi V11 Sport
Nyfiken på din avatartext "köpt grisen i säcken", har du haft andra problem??

Jag hade min i 4 år och körde allt från crossbanor och enduro till snö och is samt asfalt. Vurpade några gånger osv men hojen gick alltid, aldrig några problem oavsett temperatur eller behandling. Enda frågetecknet jag hade var då förgasarna.

Jag tror/trodde att detta var motorcyklarnas pansarvagn som knappt kunde gå sönder?:yoparty

suck

Sålt min TTR, letar efter nåt äldre
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
Yamaha TT 600 R -00
Möjligen har jag fått till det, böjde lite på hävarmen som trottlen hänger i, den låg emot mera på vänsterkanten. Jag provar en runda i morgon.

Angående sprängskissen så har jag en manual från en -04 men vet inte hur jag lägger in den.

En annan sak jag undrar över är om den är dynokittad eller inte, vissa påstår andra inte. Enligt manualen till -04 så heter nålen 5C5A vilket oxå står på min, någon som vet?

Grisen isäcken blev till bara för att jag trodde att detta skulle bli förbannat dyrt eftersom min lokala mc mek tar 650/timmen.

7/10
Nu har jag precis testat och det verkar helt OK, men som sagt är det någon som vet om det är samma bestyckning på min -00 som det är på en -04?

Och som svar till GBG Bandit, jag hoppas att det skall vara en pansarvagn för det var därför jag köpte den.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...