Behöver hyra/låna hoj till uppkörning!

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Finns här någon som kan låna ut/hyra ut en hoj till mig den 2 juni? Ska köra upp och min Suzuki DR 650 duger inte!!! :mad: Den e för tung för att vara mellanhoj och för lätt för att vara tung...*suck*. Trodde att jag skulle kunna hyra en på bilskoln. Tji fick jag. Bilskolan där jag gått hyr inte ut motorcyklar till uppkörning. Jo, om jag betalar hyra + alla lektioner de missar..640kr gånger 4 + hyra av motorcykel...!!! Alternativet är att jag får gå ett par lektioner till och köra upp för dem och det har jag inte råd med. Det skulle bli 1200-1800 på mindre än en vecka...Går icke.(Är fattig student).

Är van att köra. Kör ca 30 mil i veckan året om. Är dock kort (165 cm) och behöver en låg hoj.. Platåskor på mc funkar inte så bra...

Fast finns det någon här som vill donera 1800 spänn till en lusfattig körkortslös tjej, så pm:a :D :D :D

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Du kan få låna min :D den e låg iaf... :p Gör allt för dej, fast tror inte heller den räcker till ;)

oskar

insnöad
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
offroad
Sitter i samma skit som du, har nästan samma hoj, förmodligen samma ekonomi.
Jag ska köra upp 19:e och ska hyra mc av tulebilskola i sumpan (dom hyr ut sina körskolehojar) priset är 800 buck inkl utrustning.
Ring o kolla om dom har nån ledig-- 08 297400

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
hmm??

Malmö/sthlm...... jodå det blir nog billigt och bra :tummenupp

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Hmm... fanns det inte en handlare i Malmö som hyrde ut? Mc-huset? Kolla runt, lyssna med Radical Riderskillarna, dom borde ha koll.

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*suck* Får inte tag i ngn hoj... :( Och jag tänker inte lägga en spänn till på körskolan!!!! :mad: Återstår bara att strypa hojen. Har fått tid på måndag hos Claessonsmotor i Bromölla (köpte hojen där). Felet är att jag ska köra upp på måndag!!! Har fått avboka tiden...*dubbelsuck* Men sen ska jag hänga på telefonen till VV och tjata mig till ett återbud. För kortet ska jag ha, om ja så ska dö på kuppen..... :fakta

Bill G

"A tribute to Goatse"
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM
Köp en ny hoj.

Efter uppkörningen kan du ju lämna tillbaks den och hävda öppet köp,, ;)

LasseB

_________
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX 850
Du behöver alltså en hoj på över 700cc och minst 35 kw = ca 47 hk ? Problemet är väl att vissa försäkringar inte gäller vid utlåning mm men det kan väl lösas genom en skriftlig förbindelse om att ta hand om eventuella skador. Är inte hemma själv men annars hade jag helt klart övervägt att hjälpa till.

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bill G skrev:
Köp en ny hoj.

Efter uppkörningen kan du ju lämna tillbaks den och hävda öppet köp,, ;)

Hahaha...hade varit kul om man klotade.(billigt o bra)...Vilket jag INTE tänker göra :fakta Men om.....

Hmmmm...går det att wheela med en strypt hoj...?

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras