Finns här någon som kan låna ut/hyra ut en hoj till mig den 2 juni? Ska köra upp och min Suzuki DR 650 duger inte!!! Den e för tung för att vara mellanhoj och för lätt för att vara tung...*suck*. Trodde att jag skulle kunna hyra en på bilskoln. Tji fick jag. Bilskolan där jag gått hyr inte ut motorcyklar till uppkörning. Jo, om jag betalar hyra + alla lektioner de missar..640kr gånger 4 + hyra av motorcykel...!!! Alternativet är att jag får gå ett par lektioner till och köra upp för dem och det har jag inte råd med. Det skulle bli 1200-1800 på mindre än en vecka...Går icke.(Är fattig student).
Är van att köra. Kör ca 30 mil i veckan året om. Är dock kort (165 cm) och behöver en låg hoj.. Platåskor på mc funkar inte så bra...
Fast finns det någon här som vill donera 1800 spänn till en lusfattig körkortslös tjej, så pm:a
Är van att köra. Kör ca 30 mil i veckan året om. Är dock kort (165 cm) och behöver en låg hoj.. Platåskor på mc funkar inte så bra...
Fast finns det någon här som vill donera 1800 spänn till en lusfattig körkortslös tjej, så pm:a