behöver låna en hoj!

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Maverick_ou812 skrev:
Är du 30+? I så fall kan du ta Viffern. Touringmoppe med 30+ försäkring. :tungan
Man kan köra den som 30- oxå .... försäkringen gäller men bara högre självrisk om man vurpar. Nu har du kanske sagt förmycket ... hehe

Robz

Guest
:rofl :rofl :rofl
....ajajjajjj... (trillade faktiskt av stolen!!)
Du kommer ALDRIG klara en uppkörning! Efter 4 minuter i laglig fart kommer de första svettpärlorna. Efter att 6 bilar kört om dig känns det att man kan få en bil i bak-reflexen (glöm ej att uppkörningshojjen dessutom måste vara LAGLIG!). Efter ytterligare 3 minuter har du wheelat 2 ggr och gjort en stoppie vid stoppskylten (givet visste du att man ej bör göra detta, men du ville ju bara visa kontroll). När uppkörarbesserwissern skriker i örat att du genast skall köra in på vägrenen, flyr du instinktivt ut på kända vägar och loosar honom.... eller rullar du en stoppie vid bromsprovet.... eller burnar runt i garagesvängen... eller väntar på att ditt kort automatiskt blir tyngre i plånboken :tummenupp (Är dessutom billigare)

Utanpå alltihop måste du hitta någon lika dum som Micke som vågar låna ut sin hojj till ytterligare ett stunt som du inte mentalt kan undvika....

Näääh - denna tråd skulle du lagt upp 1:e April :pannkyss :hihi

/Hoppas det löser sig :tummenupp

GSXR Junior

RadicalRider
Gick med
21 Oct 2004
Hoj
GSXR1000
Skruva ihop min gamla häck och det e bara att köra. Inga kostnader här inte bara lite jubb!

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Varför inte hyra en hoj någonstans, eller man måste ha KK för de? KörKort - inget annat med KK. ;)

Kunde ju lånat min, men behöver nog den själv och antar att jag inte kan vara utan den en dag när det blir plus.... :D

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Zxr_Green skrev:
hehe jo det va säkert mej..
nä dom har inte tagit mitt KK...jag får bara köra 25kw... o jag vågar inte chansa en sesong till.. har klarat mej 1.5 sesong redan...

annars går kortet över till tung den siste augusti.

Ha Ha lillkillen hara bara mellan :tungan

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
TouchMan65 skrev:
Kunde ju lånat min, men behöver nog den själv och antar att jag inte kan vara utan den en dag när det blir plus.... :D
om det inte är en onsdag ..... du kunde ju inte köra på onsdagar ...... hihi :tummenupp

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Mr K skrev:
Man kan köra den som 30- oxå .... försäkringen gäller men bara högre självrisk om man vurpar. Nu har du kanske sagt förmycket ... hehe
Nejfan. Coffe får gärna låna Viffern. Han kan passa på att besiktiga den också när han ändå är igång. Dessutom lär inte Robz mardrömsbeskrivning av en "Coffeuppkörning" inträffa då varken wheelies, stoppies eller Stop and go burnouter är speciellt lätta att utföra med den. Vad gäller lagligheten.... Vem minns inte polisrazzian på flygrakan....
Fan, man kan inte hitta en lagligare hoj än min Viffer ens om du tittar in hos Påven i Rom. :D Allt är skitlagligt, t.o.m. reflexen bak ser trevlig ut. :näsblod

AleX skrev:
Ha Ha lillkillen hara bara mellan :tungan
AleX - Zxr_Green
10 - 0

:D

Last edited:

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
ninja special med extra mos
ömmm... kan duden weela viffern så kan alla det

Maverick_ou812 skrev:
Nejfan. Coffe får gärna låna Viffern. Han kan passa på att besiktiga den också när han ändå är igång. Dessutom lär inte Robz mardrömsbeskrivning av en "Coffeuppkörning" inträffa då varken wheelies, stoppies eller Stop and go burnouter är speciellt lätta att utföra med den. Vad gäller lagligheten.... Vem minns inte polisrazzian på flygrakan....
Fan, man kan inte hitta en lagligare hoj än min Viffer ens om du tittar in hos Påven i Rom. :D Allt är skitlagligt, t.o.m. reflexen bak ser trevlig ut. :näsblod

AleX - Zxr_Green
10 - 0

:D

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Robz skrev:
:rofl :rofl :rofl
....ajajjajjj... (trillade faktiskt av stolen!!)
Du kommer ALDRIG klara en uppkörning! Efter 4 minuter i laglig fart kommer de första svettpärlorna. Efter att 6 bilar kört om dig känns det att man kan få en bil i bak-reflexen (glöm ej att uppkörningshojjen dessutom måste vara LAGLIG!). Efter ytterligare 3 minuter har du wheelat 2 ggr och gjort en stoppie vid stoppskylten (givet visste du att man ej bör göra detta, men du ville ju bara visa kontroll). När uppkörarbesserwissern skriker i örat att du genast skall köra in på vägrenen, flyr du instinktivt ut på kända vägar och loosar honom.... eller rullar du en stoppie vid bromsprovet.... eller burnar runt i garagesvängen... eller väntar på att ditt kort automatiskt blir tyngre i plånboken :tummenupp (Är dessutom billigare)

Utanpå alltihop måste du hitta någon lika dum som Micke som vågar låna ut sin hojj till ytterligare ett stunt som du inte mentalt kan undvika....

Näääh - denna tråd skulle du lagt upp 1:e April :pannkyss :hihi

/Hoppas det löser sig :tummenupp
:lol :D

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Kolla med T509 om han eller Viggan lånar ut sina,,, annars har ju Ogge en 750,, E du full eller?!?!

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
Maffan skrev:
Kolla med T509 om han eller Viggan lånar ut sina,,, annars har ju Ogge en 750,, E du full eller?!?!

snackade med dennis.. kunde låna hans gixxer eller traja.. men jag va tvúngen att fixa ett beg bakdäck...
hojen måste ju kunna gå igenom en besiktning...
varför skulle jag va full???

Json

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
CBR 600
Zxr_Green skrev:
tjena...

finns det någon vänlig själ som skulle kunna låna ut sin mc den 18 april.

hojen måste vara minst 700cc.

anledningen till detta e att jag ska köra upp den 18 april kl 8.15.

jag betalar givetvist för att jag får låna den.

mvh
Coffe

Om du orkar konvertera den till gatbruk (i ett skick som är OK enl. mig...) så får du låna min.
/Json

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...