Behöver lite hjälp med db-mördare

marvelsferb7

Bannad
Gick med
28 Apr 2020
Hoj
ninja
Jag köpte en vtr1000 med Leo Vince slip-ons. Ägaren hade tagit ut db-mördarna och hade inte dem. Hon är vägen för hög. Jag vet inte var jag ska få dem, jag kunde verkligen inte hitta mycket information ... Jag såg massor av universella, men jag har ingen aning om hur jag skulle installera dem eller hur bra de skulle vara i jämförelse med de ursprungliga. All hjälp skulle uppskattas.

Under sökningen såg jag också att det finns koniska tips för mina burkar. Skulle det vara möjligt att lägga tips från en annan ljuddämpare? Kommer de med sina egna db-mördare?

Jag har ärligt talat ingen aning om var jag ska gå och hur man ska gå vidare. Det är svårt att hitta pålitlig information om denna cykel. Plus med alla frågor jag har skulle jag älska det om någon med tillräckligt med tålamod var nere för att lära mig och hjälpa. Jag är en bilmekaniker, så manuell erfarenhet finns där. Jag behöver bara ordentlig vägledning för att inte knulla.

Snälla berätta inte för mig att få ett nytt avgassystem. Jag vill inte bryta banken över en cykel som jag betalade 1,5k $ för ...

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Hoj
Honda VFR 800 2006
Jag köpte en vtr1000 med Leo Vince slip-ons. Ägaren hade tagit ut db-mördarna och hade inte dem. Hon är vägen för hög. Jag vet inte var jag ska få dem, jag kunde verkligen inte hitta mycket information ... Jag såg massor av universella, men jag har ingen aning om hur jag skulle installera dem eller hur bra de skulle vara i jämförelse med de ursprungliga. All hjälp skulle uppskattas.

Under sökningen såg jag också att det finns koniska tips för mina burkar. Skulle det vara möjligt att lägga tips från en annan ljuddämpare? Kommer de med sina egna db-mördare?