Behöver Sporthoj en kvinnlig moderator?

Behövs det en kvinnlig moderator på Sporthoj?

• Antal röstningar
    0

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Med viss risk att aldrig få bli moderator 'snyft'
så finns det ett par avatarer/bilder det är PV på [porrvarning]
men med tanke på att det bara är killar som är moderatorer så lär dom få vara kvar... och så lär det förbli 'ack'

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
gör en ny poll.. jag är redo å lägga till dig som moderator... men över passande område.. sen om du vill ha som huvud uppgift å varna folk med porr varning på deras avatarer så är det ju du som får ta smällen när ilskna folk biter tillbaka.. :) bara dem inte kommer till mig.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Swedie skrev:
gör en ny poll.. jag är redo å lägga till dig som moderator... men över passande område.. sen om du vill ha som huvud uppgift å varna folk med porr varning på deras avatarer så är det ju du som får ta smällen när ilskna folk biter tillbaka.. :) bara dem inte kommer till mig.

Passande område. typ 125 forumet eller? ;)
Det vill jag inte ha som huvuduppgift. Men det måste finnas en gräns på vad som skall få visas på ett forum eller inte.
Jag är van att ta smällar. Stabilt.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
du kommer böna å be om att bli borttagen som moderator. Annars så kommer jag wheela din hoj bara för å visa att endast män kan.. :p eller bläh.. nu äre gonatt som gäller.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Swedie skrev:
du kommer böna å be om att bli borttagen som moderator. Annars så kommer jag wheela din hoj bara för å visa att endast män kan.. :p eller bläh.. nu äre gonatt som gäller.

Har aldrig sagt att män inte kan. Men hojen min är svårslangad.
Böna o be? Det lät riktigt überupphetsande. Vad är det för forum du tänker skicka mig till ;)

Godnatt Swedie.

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
När jag fick höra vad man skulle göra för att bli kvinnlig moderator så.......nä tack! Swedie :p *asg*

PS: Banna mig inte nu :rolleyes:

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Borde inte moderatorn väljas pga att det är en person som är aktiv och objektiv i frågorna istället för vilket kön personen har? :eek:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Vad har det för betydelse vilket kön en moderator har?

Som tur e så kan man göra det mesta med datorn, man behöver inte använda k*ken, så en kvinnlig moderator funkar väl fint.

Bara för att man är man så behöver inte det betyda att man inte kan ta bort sånt som är stötande. Eller ska vi acceptera att vi män inte kan avgöra vad som är stötande/kvinnoförnedrande, utan sluta bry sig och utse en kvinnligmoderator för att "hon får sköta det där"?

Jag ser ingen skillnad på en manlig och en kvinnlig moderator, och jag hoppas inte att det ÄR nån skillnad. Samma sak gäller fortfarande, alla ska trivas här! Nån form av könskvotering är väl inte rätt sätt att utse en moderator, men om en kvinna vill bli moderator så fine with me. Hur som helst så finns det väl inte mycket att klaga på som det är. :tummenupp

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Jag röstade ja, men det var enbart för att smöra för den kvinnliga sidan helt i stil med min hysteriskt desperata personlighet. :D

Vi behöver inga moderatorer alls, de bara förstör spammande. :brynad

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Swedie skrev:
tjejer har inte den kapaciteten å kunna avgöra viktiga beslut... tyvärr :p

Swedie :finger

Fast samtidigt så skulle en tjej mycket väl kunna vara det efter som en "lillskit" som du får vara moderator Swedie :whip

Tror jag ska lära dig ett och annat nästa gång vi ses :squid

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
BB har en stor poäng i det hon säger men det har inte att göra med könet på moderatorerna utan snarare hjärnan på dom.

Fortsätter vi låta gränsen glida med tex avatarer så får vi inse att det här kommer bli ett moppeforum för killar med egoproblem. Vill vi ha ett forum för hojåkare(oavsett kön) så MÅSTE vi fostra de idioter som inte vet hur man uppför sig i blandade sällskap.

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Det räcker att d om bestämmer i köket (och lite på toan)

Edit felsnavning.

Last edited:

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Chrille skrev:
BB har en stor poäng i det hon säger men det har inte att göra med könet på moderatorerna utan snarare hjärnan på dom.

Fortsätter vi låta gränsen glida med tex avatarer så får vi inse att det här kommer bli ett moppeforum för killar med egoproblem. Vill vi ha ett forum för hojåkare(oavsett kön) så MÅSTE vi fostra de idioter som inte vet hur man uppför sig i blandade sällskap.

De små testoseronfjunen har ju tyvärr inte lärt sig än att (om man är hetrosexuell) man ska impa på tjejer inte på kompisar.
Jag lovar att "ööööhhhhh...... schysta rattar..... höhöhö" garanterat inte funkar sådär jättebra på det motsatta könet.

Sen är det ju synd att man ens ska behöva fundera på att ha en tjej som städar i träsket. Det borde våra vanliga moderatorer skött för länge sen.

gladh

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
gladh skrev:
....

Sen är det ju synd att man ens ska behöva fundera på att ha en tjej som städar i träsket. Det borde våra vanliga moderatorer skött för länge sen.

...

Jag tycker faktiskt att det funkar ganska bra. Så illa är det inte, men några skulle behöva ha sig ett hot om banning eller två...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Tell me about it. Jag har en ganska klar bild om vilka som sitter på kanten och bara behöver en liten, liten putt för att försvinna. Åtminstone ett tag. Fast jag är ju inte högsta hönset så... Vi tar ett MSN-möte om detta under dagen. Till kvällen ska vi väl kunna ha decimerat idiotstammen en smula här.

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska