Jo absolut. Men för oss som faktiskt vill åka både HD och fort så är det ett bra alternativ. Som sagt världens dyraste halvfabrikatFast man får ju en 600cc med 120hk för samma peng... alltså hela motorcykeln
Jo absolut. Men för oss som faktiskt vill åka både HD och fort så är det ett bra alternativ. Som sagt världens dyraste halvfabrikatFast man får ju en 600cc med 120hk för samma peng... alltså hela motorcykeln
Vaffan äre me dej rå?HD = hoj = coolt = OK.
Fattar inte grejen med att hacka på olika märken. Eller ja, det kan ju vara lite roligt om ägarna inte har någon självdistans men så länge man gillar hojar är det väl bara skoj? Det finns tillräckligt med folk som är emot hojar...
Är inte attraherad av HD/Customsegmentet själv men en gammal 750 från 1947 skulle ju vara skitskoj.
Å till på köpet tillåtas ha VITA hjälmar, tvi tvi tvi! Vitt, det nya svarta.Helt plötsligt skulle alla vara "toleranta"... Fy fan...
HD = hoj = coolt = OK.
Fattar inte grejen med att hacka på olika märken. Eller ja, det kan ju vara lite roligt om ägarna inte har någon självdistans men så länge man gillar hojar är det väl bara skoj? Det finns tillräckligt med folk som är emot hojar...
Är inte attraherad av HD/Customsegmentet själv men en gammal 750 från 1947 skulle ju vara skitskoj.
Ni får hacka på vilka märken ni vill, jag hackar bara på de som inte kan köra hoj... det är mycket roligare. Och helt märkesoberoende.Vaffan äre me dej rå?
Är det bara Goldwingåkare vi ska hacka på nuförtiden?
Sporthoj gick utför när en massa spolingar med geggmoppar fick hänga här....
Helt plötsligt skulle alla vara "toleranta"... Fy fan...
Jag hackar inte på några märken egentligen, men brorsan kör Harley....Ni får hacka på vilka märken ni vill, jag hackar bara på de som inte kan köra hoj... det är mycket roligare. Och helt märkesoberoende.
Vilken tur, två flugor i en smäll!Jag hackar inte på några märken egentligen, men brorsan kör Harley....
Men finns det vita korvätarhjälmar med gigantiskt bogvisir?Vitt är snyggt till reflexväst!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|