fatta inte riktigt artikeln, han säger han ser fram emot att hjälpa dovi och iannone? Ska han vara test/utvecklings-förare åt ducati eller ska han köra GP?
Det är det nya motogp, han ska köra med en Ducati men få en jävla stark start cykel. Sen ska han dra ner tempot på alla och se till att Iannone vinner varje lopp.
jag fattar inte varför gnällspiken sluta.. buhu frugan tvinga mig... säg som det är, du va rädd för lille Marc
Ja si di barna - var medveten om att Du skriver om en förare som av flera initierade bedömare är omvittnad som den största talangen under många generationer i MotoGP-depån när det gäller förmågan att instinktivt anpassa sin egen körteknik för att kompensera materialets brister. Denna egenskap är inom parentes sagt säkerligen en förbannelse för de stackars tekniker som skickar ut karln för att utvärdera chassiförändringar men icke desto mindre en gudagåva i racesammanhang....så man får se hans "bresladdar" med den förenklade elektroniken,blir la lite av back to basic vad jag förstått.
jag fattar inte varför gnällspiken sluta.. buhu frugan tvinga mig... säg som det är, du va rädd för lille Marc
nä men som Klubba så vill man ju se han iaf som wildcard någon gång så man får se hans "bresladdar" med den förenklade elektroniken,blir la lite av back to basic vad jag förstått.
nä men som Klubba så vill man ju se han iaf som wildcard någon gång så man får se hans "bresladdar" med den förenklade elektroniken,blir la lite av back to basic vad jag förstått.
Det har ju figurerat lite rykten om Caseys byte till Ducati, så som till exempel att Honda inte låtit honom köra WC eller vara inhoppare trots att han varit sugen. Om så är fallet, varför i hela friden har de inte låtit honom göra det?
Känns ju lite konstigt att ha en av världens absolut bästa förare och sätta sin långsammare testförare på hojen istället.
Det har ju figurerat lite rykten om Caseys byte till Ducati, så som till exempel att Honda inte låtit honom köra WC eller vara inhoppare trots att han varit sugen. Om så är fallet, varför i hela friden har de inte låtit honom göra det?
Känns ju lite konstigt att ha en av världens absolut bästa förare och sätta sin långsammare testförare på hojen istället.
Att Honda vill ha Dani Pedrosa som testförare är inget konstigt. Dani är fenomenal på att köra och tillsammans med teknikerna utarbeta bästa inställningar. Såg nånstans att införde man stegvis Danis förslag på Stoners hoj.
Så fick Stoner ett sådant förtroende för hojen så han körde som en gud. Och ofta vann.
Honda kommer enligt min uppfattning behålla Dani så länge han vill och kan.
Några förare kan vinna VM. Exempel MM VR JL CS
Men Dani är helt unik i MotoGP på toppnivå.
Att Honda vill ha Dani Pedrosa som testförare är inget konstigt. Dani är fenomenal på att köra och tillsammans med teknikerna utarbeta bästa inställningar. Såg nånstans att införde man stegvis Danis förslag på Stoners hoj.
Så fick Stoner ett sådant förtroende för hojen så han körde som en gud. Och ofta vann.
Honda kommer enligt min uppfattning behålla Dani så länge han vill och kan.
Några förare kan vinna VM. Exempel MM VR JL CS
Men Dani är helt unik i MotoGP på toppnivå.
Personligen förutsätter och hoppas jag Honda fortsättningsvis vill ha Dani som ordinarie och att han vinner VM 2016.
Har någon vid fullt medvetande frisk människa hävdat att Stoner vinner VM 2016?Jag är beredd att hävda att det är troligare att Pedrosa vinner VM 2016 än att Stoner gör det.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|