Precis hemkommen från en 12 mils nattrunda med 3 rådjur, 4 kaniner och eventuellt ett vårtsvin i stan... Stjärnklar himmel som det är inatt så var det inte helt varmt på motorvägen, blinkar för omkörning av en övningskörare och det tar inte mindre än 4 sekunder innan det börjar blinka. Funka bättre vid stadskörning, kanske eftersom den får jobba lite oftare då men testade sedan några ggr på motorväg och den är bra segstartad blinkersen. Inatt är det iaf inte svinkallt, runt 10° men jag vill ju inte att skiten tiltar när graderna kryper nedåt ytterliggare. Fråga kolon Finns det något bra knep för detta? Issolera, annat relä etc?
Bra helljus är trevligt på natten, jag har det inte men ljustutan är till det bättre. Om man kopplar om helljus till ljustuta = hel/halv samtidigt kommer det att funka bra eller brinner lampan upp, reflektorn smälter osv? H4 lampa och ingen projketorlinscrap lykta.
Bra helljus är trevligt på natten, jag har det inte men ljustutan är till det bättre. Om man kopplar om helljus till ljustuta = hel/halv samtidigt kommer det att funka bra eller brinner lampan upp, reflektorn smälter osv? H4 lampa och ingen projketorlinscrap lykta.