Road-Ragge
vägkonnessör
1. Herrejösses, du är den mest paranoida människan jag stött på
2. MEN jag förstår att du är lite skeptisk, har tänkt över frågorna och att nämna namn på lärare kan säkert vara lite känsligt (även om alla som kommer ihåg sina lärare faktiskt har gjort det hitills). Ska ändra frågan efter det här. Fråga två är bara ploj men det är också ett sätt att notera vilken attityd man har och hur körskolan har uppfattat personen, om du förstår vad jag menar.
3. Den enda som kommer att ta del av uppgifterna är jag och mina löss, om allting faller väl ut kommer det att sammanfattas som en objektiv tråd, flygblad som kan plockas på körskolorna (i likhet med den information som delas ut av STR) och om jag orkar en publicering på en hemsida. Några namn/företag kommer inte att nämnas, inga personliga vendettan eller liknande utan endast en objektiv sammanfattning av hur tidigare elever har upplevt sin tid på körskolor.
Du verkar veta mer om intervju/förhörsteknik än vad jag gör så du kan gå säker
1. I am a grumpy old man
2. En nyreggad medlem som gör en undersökning med en del känsliga inbäddade frågor gjorde mig misstänksam. Framförallt när hela det kursiverade stycket ser ut som en artikel tagen ur en tidning. Sockersött och vackert för att vagga in läsaren i trygghet. Sedan kom en försäkran om hur informationen skall användas som hade en del, enligt vad jag tyckte, jättehål. Då började det hela lukta fiskande B-murvel lång väg.
3. Låter seriöst
Åker du hoj själv föresten eller funderar du på att ta körkort?