Berätta om era sjukaste/roligaste sexupplevelse

Fan, nu när jag har läst tråden.

Att somna under en pågående mussmekning är ju inte särskilt poppis, det gör jag nog aldrig om :huvet
:rolleyes:

En gång... så var det skönt...
:rolleyes: :tummenupp

Det är la aldrig skönt första gången?

Eller som läkaren frågade medan han lutade sig tillbaka i stolen och knäppte fingrarna när jag var inne på ungdomsmottagningen för könskoncentrerad hypokondri efter min egen första gång:
"Åfan.. Hur var det?"

Etiken i hans fråga i relation till given situation och hans förmodade professionella postition, den kan man ju ifrågasätta. Starkt. I synnerhet när en kvinnlig praktikant finns närvarande i rummet som i tysthet suger in var ord som yttras, och av att döma på uppsynen, med återhållen tillfredsställelse.

I övrigt en ganska trevlig karl. När han inte med glimten i ögat och svårdefinierat leende frågar en hur kul man hade haft i sängen.
Det ligger ganska mycket i gråzonen att diskutera det när man är där för att få reda på om man har aids eller någon annan av hypokondriker favoriserad smitta.

Eller, vad vet jag? En bra bild är det i alla fall.. :Kodak

Last edited:
Hmm om vi nu ska gå in på läkare,

Jag vaknade på morgonen med en jävla värk i påsen! Har haft det förut någon gång och tänkte inte så mycket på det! Just den dagen skulle jag på en kompis svensexa och ville absolut inte missa det! dagen börjar och jag inser att jag inte klarar av att dricka nötterna värker som fan!

Klarar trots det av att genomföra höghöjdsbanan i ällta och en del andra saker!

När eftermiddagen närmar sig så ska vi laga mat på en restaurang! Med en smärtnivå som jag inte trodde var möjligt så ringer jag hem och frågar tjejen om hon kan ringa till sjukan och kolla ifall dom tror att jag behöver komma in!

Varvid hon ringer tillbaka och förkunnar domen! AKUT ta dig till sjukhuset omgående. Jag lämnar sonika festen och inser att jag faktiskt har svårt att stå upp.

Väl framme på sjukan så blir jag lagd på en bänk och undersökningarna börjar! Efter en stund så kommer "världens" ja världens snyggaste tjej in. Det visar sig att hon är läkare och hon ber mig att klä av mig.

För att hon ska kunna känna så ber hon mig att ställa mig upp och hon ställer sig på knä framför mig! (tänk er nu synen)

Hon tar tag i den heliga med vänsterhanden och börjar att känna på påsen med den högra. Mitt i allt så knakar det på dörren. Fortfarande stående på knä med ansiktet i samma höjd som den heliga och vänsterhanden fortfarande hållandes i den heliga så ropar hon kom in. In genom dörren kommer nästa snygging varvid den första läkaren säger kom ska du få känna på den här. Även hon ställer sig på knä.

Synen framför mig nu är två blonda tjejer i vitt varav den ena håller i min heliga. Trots min smärta så klarar jag inte av att hålla emot och allt reser sig! Till min förvåning och förmodligen för att hon ville göra det så lite pinsamt som möjligt för mig så fortsätter hon att hålla i den och trycker liksom ner den för att dölja för sin kollega!

Det är la aldrig skönt första gången?

Eller som läkaren frågade medan han lutade sig tillbaka i stolen och knäppte fingrarna när jag var inne på ungdomsmottagningen för könskoncentrerad hypokondri efter min egen första gång:
"Åfan.. Hur var det?"

Etiken i hans fråga i relation till given situation och hans förmodade professionella postition, den kan man ju ifrågasätta. Starkt. I synnerhet när en kvinnlig praktikant finns närvarande i rummet som i tysthet suger in var ord som yttras, och av att döma på uppsynen, med återhållen tillfredsställelse.

I övrigt en ganska trevlig karl. När han inte med glimten i ögat och svårdefinierat leende frågar en hur kul man hade haft i sängen.
Det ligger ganska mycket i gråzonen att diskutera det när man är där för att få reda på om man har aids eller någon annan av hypokondriker favoriserad smitta.

Eller, vad vet jag? En bra bild är det i alla fall.. :Kodak

"It´s never bad", eller "even when it is bad its good" :gnissla :tummenupp

Hmm om vi nu ska gå in på läkare,

Synen framför mig nu är två blonda tjejer i vitt varav den ena håller i min heliga. Trots min smärta så klarar jag inte av att hålla emot och allt reser sig! Till min förvåning och förmodligen för att hon ville göra det så lite pinsamt som möjligt för mig så fortsätter hon att hålla i den och trycker liksom ner den för att dölja för sin kollega!

Som urolog och kvinna var hon väl glad att hon fick göra något annat än att palpera förstorade prostator hos gubbar dagarna i ända.

Läkare är inte konstiga de tycker bara märkliga ting är intressanta.

Hade jätte ont långt ner på magen.
Så samma sak har hänt mig, då var det en super vacker latinska som heter Paula. kände på mina nötter och fingrade mig precis innan för analöppningen för att se ifall jag hade nån inflamation.

Var 14år då och jävligt nervös när en så vacker vuxen kvinna klämmer o känner på mig så där, så min reste inte sig. Visade sig bara att jag hade fått lite för hårda smällar eller träningsverk från boxningsträningen.

Jag stod och dansade (måste ha varit dyngrak, dansar aldrig annars) med en snygg tjej på en fest varpå jag frågade om hon kunde följa med ut och knäppa upp mina byxor. Efter lite övertalning så stod vi bakom huset mot ett ganska tjockt träd, jag med byxorna i knävecken och hon stod putandes med röven.
Efter ett tag så kom en tjejkompis ut genom bakdörren och såg mig stå där och kom fram för att prata. Väl framme såg hon att det stod någon mer där, och det gick upp för henne vad vi sysslade med.
Det var ju inga problem med det förutom att hon var även kompis med min dåvarande flickvän, och det var inte hon som stod framför mig... Vi fortsatte vår akt på toaletten och på väg ut från toan fick man en del arga blickar från ca 5st kissnödiga tjejer...
Samma festställe, några veckor senare så lyckades jag få till det med en gammal flickvän och här blir vi utskällda för att vi utför synd mot en stackares fina bil, han gillade visst inte repiga motorhuvar :va Vi fick fortsätta på min skinnjacka, morsan undrade vart alla gräsfläckar kom ifrån men hur fan kunde jag veta det?

Konstigt nog så är inget av det direkt pinsamt, att vara naken är naturligt och sex är ännu naturligare för mig. Men med åldern kommer visdom säger dem och så här 10 år senare så har jag inte lärt mig ett skit egentligen.
Sen har jag även en del "bastu-incidenter" på mitt samvete men dessa sparar jag.

Edit/ angående läkare så fick jag smärtstillande efter en omfattande halsoperation och det blev då i stolpillerform (märkte jag den hårda vägen) samt via dropp. Så kom det en sköterska och skulle ge mig smärtstillande och jag trodde det var dags för mer i droppet eller vad de kallar det men helt plötsligt så känner jag en hand på röven och nånting trycks upp :brinnerup Jag bad inte om mer smärtstillande den dagen så att säga...

Last edited:
Jag vill veta vad som hände med pungen :7peta

Haha okay,

Fortsättning på historien är att jag skickas upp till röntgen för att ta ett ultraljud, vid den tiden är jag dock så förvirrad av morfin så inget kunde resa på sig! Men även där var det en tjej som höll i den med ena handen och rörde runt med den andra på pungen!

Till slut visade det sig att det var pungvred och dom fick skära upp påsen och vrida tillbaka kulan!

Kan säga att det tog ett tag efter det tills det reste sig igen !

Haha okay,

Fortsättning på historien är att jag skickas upp till röntgen för att ta ett ultraljud, vid den tiden är jag dock så förvirrad av morfin så inget kunde resa på sig! Men även där var det en tjej som höll i den med ena handen och rörde runt med den andra på pungen!

Till slut visade det sig att det var pungvred och dom fick skära upp påsen och vrida tillbaka kulan!

Kan säga att det tog ett tag efter det tills det reste sig igen !
aj.... :3freak:

jaja.....jag vet en kompis till mig.....osv. :tummenupp

Raggade tjej på krogen, efter ganska mycket alkospriti kroppen hamnade de hemma hos tjejen och satte igång.

juck, juck, juck.......

.....va fan var det för ljud?????
-HEJ! vi är hemma!!!!

Tjejen sa -fan mina föräldrar!!!!
-????? vadå, bor du inte själv (uppenbarligen inte)

I nästa stund öppnas dörren av en undrande mammma men komentaren
-Vems skor är.....
Hon stannar upp och bara glor.

Kompisen (full och mitt uppen i att sexa) Säger argt -stäng dörren så vi kan knulla klart för fan!

Dörren stängs.
Tjejen skäms och sparkar av polaren och i nästa sekund kommer en VÄLDIGT arg pappa in i rummet och bokstavligen slänger ut kompisen.

En historia från mig själv.

Det var fest nere vis sjön och jag och tjejen var där. Blev fulla och gökade i tälten på natten.
Morgonen effter stönnader alla i takt när jag stack ut huvudet ur tältet.
-vadå???låter jag så???

Annars har man väll somnat ett par gånger når tjejen tvunget ska krypa på fast att man är så trött att man inte vet vart man har röven.
Fått kramp ett par gånger.

*ler* ja nu så här efteråt så skulle jag nog vilja säga ajaj och det rekommenderas inte att hoppa från ett träd i en säkerhetssele när man har pungvred!

fast just den biten kanske inte är någon fara för dig! :tungan
Pungvred är fan det värsta jag varit med om, värre än att öppna påsen med hjälp av en stubbe, men 3ärr kan man stoltsera med.

Pungvred är fan det värsta jag varit med om, värre än att öppna påsen med hjälp av en stubbe, men 3ärr kan man stoltsera med.

Hmm visst är det hemskt! Kan du tänka dig då att jag hoppade från ett träd iförd sele som sitter runt pungen! Men dom säger ju att det man inte dör av blir man starkare av! :-)

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick