Jag stod och dansade (måste ha varit dyngrak, dansar aldrig annars) med en snygg tjej på en fest varpå jag frågade om hon kunde följa med ut och knäppa upp mina byxor. Efter lite övertalning så stod vi bakom huset mot ett ganska tjockt träd, jag med byxorna i knävecken och hon stod putandes med röven.
Efter ett tag så kom en tjejkompis ut genom bakdörren och såg mig stå där och kom fram för att prata. Väl framme såg hon att det stod någon mer där, och det gick upp för henne vad vi sysslade med.
Det var ju inga problem med det förutom att hon var även kompis med min dåvarande flickvän, och det var inte hon som stod framför mig... Vi fortsatte vår akt på toaletten och på väg ut från toan fick man en del arga blickar från ca 5st kissnödiga tjejer...
Samma festställe, några veckor senare så lyckades jag få till det med en gammal flickvän och här blir vi utskällda för att vi utför synd mot en stackares fina bil, han gillade visst inte repiga motorhuvar

Vi fick fortsätta på min skinnjacka, morsan undrade vart alla gräsfläckar kom ifrån men hur fan kunde jag veta det?
Konstigt nog så är inget av det direkt pinsamt, att vara naken är naturligt och sex är ännu naturligare för mig. Men med åldern kommer visdom säger dem och så här 10 år senare så har jag inte lärt mig ett skit egentligen.
Sen har jag även en del "bastu-incidenter" på mitt samvete men dessa sparar jag.
Edit/ angående läkare så fick jag smärtstillande efter en omfattande halsoperation och det blev då i stolpillerform (märkte jag den hårda vägen) samt via dropp. Så kom det en sköterska och skulle ge mig smärtstillande och jag trodde det var dags för mer i droppet eller vad de kallar det men helt plötsligt så känner jag en hand på röven och nånting trycks upp

Jag bad inte om mer smärtstillande den dagen så att säga...