Ber hemskt mycket om ursäkt...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag ångrar stort att jag la ut annonser från blocket där Mohammed hade stavsvårigheter i världsklass.
DÅ var det kanske roligt, men nu när det dyker upp minst 2 blocketannonser i veckan som är helt vanliga och där någon mindre intelligent person ska påpeka att hojen är röd eller att den körts i stan så ångrar jag mig stort.

Det är inget kul om man vill ta ett överpris på sin båge.
Det är inget kul om den är tjejkörd - inte skrattande kul....

Så nu tycker jag vi kommer överens om att inte lägga upp fler blocketannonser. Det slutar ju bara med pajkastning.

750RR

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
maverick_750rr skrev:
Jag ångrar stort att jag la ut annonser från blocket där Mohammed hade stavsvårigheter i världsklass.
DÅ var det kanske roligt, men nu när det dyker upp minst 2 blocketannonser i veckan som är helt vanliga och där någon mindre intelligent person ska påpeka att hojen är röd eller att den körts i stan så ångrar jag mig stort.

Så nu tycker jag vi kommer överens om att inte lägga upp fler blocketannonser. Det slutar ju bara med pajkastning.

750RR
:va .....

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Viffer skrev:

Du har inte märkt att det dyker upp länkar till blocketannonser där nån försöker vara rolig om det så ens står tjejkörd eller liknande?

Löjligt ju.
Sen e jag trött som fan med :D

750RR

Therudeboy

Guest
maverick_750rr skrev:
Löjligt ju.
Sen e jag trött som fan med :D

750RR

En sak måste du lära dig om oss arbetslösa och det är att vi aldrig är trötta vid denna tidpunkten på dygnet. :fakta

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Therudeboy skrev:
En sak måste du lära dig om oss arbetslösa och det är att vi aldrig är trötta vid denna tidpunkten på dygnet. :fakta

Jag ska försöka komma in i rytm jag med :)

750RR

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ok, 10 blocketannonser varje dag är överdrivet. Dessutom var det längesen nu jag ens skrattade åt dom, oftast är dom inte så märkvärdiga.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
LiCrO skrev:
Mera blocket men kan inte de mer och mindre roliga länkar samlas i en tråd?

Det var därför OT-forumet skapades....

Vad trådstartaren menar, tror jag, är att man skall tänka sig för innan man kastar ut en tråd som man själv tycker är viktig. Fråga dig själv, är detta verkligen något jag behöver dela med mig av, eller är det bara ointressant strunt som jag lägger upp för att jag har tråkigt/vill bli bekräftad/whatever?

Bra initiativ Mavve :tummenupp

(Sedan är det ju just OT, med allt vad det innebär....)

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
maverick_750rr skrev:

750RR

Inte så kul att få sin egen annons sågad av mindre förstående människor.

Flemming!! Du ska verkligen få en stor pöss av mej när du kommer upp till SH-festen!! TACK!! Jag tycker verkligen om dej... :kär

/Fröken får aldrig hojen såld.... :mad:

Douge

Bor på sporthoj.com
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
cross 125
maverick_750rr skrev:

750RR
har Mohammed varigt och hotat dig för att du hånade hanns stavning :6surkart :skrämd

HanneZ

Guest
watson skrev:
Inte så kul att få sin egen annons sågad av mindre förstående människor.

Flemming!! Du ska verkligen få en stor pöss av mej när du kommer upp till SH-festen!! TACK!! Jag tycker verkligen om dej... :kär

/Fröken får aldrig hojen såld.... :mad:
haha, mindre förstående? Du har fortf inte svarat på frågan angående 2-takt HUHUHU

HanneZ

Guest
att de ska va så svårt för människor o kunna erkänna när dom har fel...

inte lätt inte...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...