Pelle! Var det han som körde en gixxer k5-k8? Och låg sista man när det var tt förra veckan? Utländskt utseende?
Pelle! Var det han som körde en gixxer k5-k8? Och låg sista man när det var tt förra veckan? Utländskt utseende?
Hej, Vill börja med att Tacka Alla som vatt här på Besök, eller Tänkt på mig, Här har vatt så många, så jag hoppas jag inte missat nån, där av att jag inte skriver några Namn,
Dom har ju fina Droger här som ni vett, därför har man vatt uppåt, Dom till och med väcker en på Natten för en Fix, Konstigt man inte kan sova då Vill även Tacka Systrarna här som gör ett fantastiskt jobb, me oss och Doctorerna som syr hop oss.
Som Henke skrev innan så Har vänster Lårben Blivit Kortare ca;15cm som har ersatts av Tittan, Nästa operation kommer om 2-veckor, då vet Doc mer om hur frammtiden ser ut, men inget stödjande på benet dom kommande 4-månaderna, så nått Hojkörande för i År blir det inte av,
Kommer in om till SMC-Bkk körningarna för en påhilsning, Tackar för gåvorna och 'Wyskin kommer väll till Pass, sen kan jag ju alltid träna me Helicoptern jag fick av RoH.
Passar på och Tackar Gixxer & Hayabusa-sweden Klubbarna för Besöken och Hilsningarna.
Blir kvar här ett tag i alla fall minst 1-månad till på avdelningen,. Upps'' Nickade till visst, trötheten tog över. kan tänka mig att jag skrivit osammanhängande, men va fan, Jag e i alla fall 'Lycklig NU'' fik en Spruta direkt i jjiiiihhaaa. Åtterkommer me mer info senare, Tack ännu en gång Alla MC-Bröder & Systrar, ''Kör klockt Bränn Gummi''
Tjena Pelle!Haj, ...gott folk, se upp för Röda-Ferraribilar,...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|