Besöka Pelle på sjukan

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Borta...
Pelle! Var det han som körde en gixxer k5-k8? Och låg sista man när det var tt förra veckan? Utländskt utseende?

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
Pelle, läser du detta så får du ursäkta mig att jag inte varit uppe hos dig ännu. Krya på dig!

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
:yoparty Hej, Vill börja med att Tacka Alla som vatt här på Besök, eller Tänkt på mig, Här har vatt så många, så jag hoppas jag inte missat nån, där av att jag inte skriver några Namn,
Dom har ju fina Droger här som ni vett, därför har man vatt uppåt, Dom till och med väcker en på Natten för en Fix, Konstigt man inte kan sova då:tummenupp Vill även Tacka Systrarna:tuttar här som gör ett fantastiskt jobb, me oss och Doctorerna som syr hop oss.
Som Henke skrev innan så Har vänster Lårben Blivit Kortare ca;15cm som har ersatts av Tittan, Nästa operation kommer om 2-veckor, då vet Doc mer om hur frammtiden ser ut, men inget stödjande på benet dom kommande 4-månaderna, så nått Hojkörande för i År blir det inte av,
Kommer in om till SMC-Bkk körningarna för en påhilsning, Tackar för gåvorna och 'Wyskin kommer väll till Pass, sen kan jag ju alltid träna me Helicoptern jag fick av RoH.
Passar på och Tackar Gixxer & Hayabusa-sweden Klubbarna för Besöken och Hilsningarna.

Blir kvar här ett tag i alla fall minst 1-månad till på avdelningen,. Upps'' Nickade till visst, trötheten tog över. kan tänka mig att jag skrivit osammanhängande, men va fan, Jag e i alla fall 'Lycklig NU'' fik en Spruta direkt i jjiiiihhaaa. :banana :D Åtterkommer me mer info senare, Tack ännu en gång Alla MC-Bröder & Systrar, ''Kör klockt Bränn Gummi'' :fyllisar

Drogad och massa snygga:nurse med stooora silikon:tuttar som bara:pussa.

Jojo man undrar om du inte räknade ut detta innan och jagade sportbilar med flit:D

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Borta...
Får önska Pelle lycka till och att allt ordnar upp sig. Vet inte om han minns mig, men skakade hand med han på förra TT:n i alla fall. Titan i skelettet, lät lite Terminator :).

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:D:tummenupp Hej igen, Kan inte Tacka nog allt Folk som vatt här på besökt och hört av sig på olika vis, Ni som inte har vatt här, Räcker de med att ni Tänkt på mej, så känn ingen press för de, Det är Tanken som räknas. Nästa vecka så är det dax för operation No;2 Slänger in några Foto'' på Hur man såg ut när man kom in här, Tycker inte jag behöver varna för Bilderna därför detta är värkligheten, som ni förstår så är det inte mycke sämn, mest Dimma,..:D

Bifogat

• Picture 019.jpg
    Picture 019.jpg
    59.8 KB · Visningar: 88
  • Picture 024.jpg
    Picture 024.jpg
    67.7 KB · Visningar: 103
  • Picture 036.jpg
    Picture 036.jpg
    83.4 KB · Visningar: 85
  • Picture 037.jpg
    Picture 037.jpg
    84.9 KB · Visningar: 78
  • Picture 041.jpg
    Picture 041.jpg
    86 KB · Visningar: 84
  • Picture 044.jpg
    Picture 044.jpg
    93.1 KB · Visningar: 82
  • Picture 045.jpg
    Picture 045.jpg
    84.1 KB · Visningar: 76

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Iss Pelle, det där ser ut att göra ont. :gnissla

Hur länge till behöver du ligga på sjukhuset? Hur länge måste du har järnskrotet påskruvat på benet?

Hoppas att du för övrigt är vid gott mod. :tummenupp

Donner

Spriten räddade mej från idrotten
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
VFR 800 Movistar + CBF1000
Usch fy....krya på dej. Hoppas läketiden blir så kort som möjligt.

Taylor

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
R1 05
Fick syn på detta nu!
Känner inte Pelle direkt, vi har sprungit på varandra ute hos mats
ett par gånger, men verkar vara en trevllig kille.

Lider med dig! lågg där själv för något år sedan och vet hur det känns
Hoppas att du kryar på dig snart.

T

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:crash Haj, igen Är inte här ute så offta som ni ser men jag vill Passa på och TACKA alla som vatt här flera ggr om för besöken, & givet viss dom som stannar till utanför och för lite väsen så rutorna skrammlar här på sjukhusområdet, Gött Ljud,.. Fan va de skulle va skönt och köra en sväng NU,.ja,ja,. snart vinter ju,.:D För dom som inte vett så har jag gått genom OP.-2 så Nu e ställningen borta, nu har man fått plattor & skruvar,(Rost-Fritt) de var för dyrt me Tittan, Får inte gå hem än, lite komlikationer kvar som dom skall fixa här så nästa vecka har man vatt här 1-månad snart,.. Jag hoppas vi får en varm och solig sommar så ni får gasssa av er ordentlig & Bränna mycke Gummi på våra vägar, Sär så gott folk, se upp för Röda-Ferraribilar,...:tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år