Besikta en ostrypt.

Orre87

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nsr -97 Zx6r -01
okej å du är säker på det eller? vet du om dom kollar ljudnivån då? eller vet du vad dom kollar på överhuvudtaget??
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Italiano_011 skrev:
okej å du är säker på det eller? vet du om dom kollar ljudnivån då? eller vet du vad dom kollar på överhuvudtaget??

Säker på att dom inte kollar effekten men har enligt en obekräftad källa hört att dom kan skriva nåt liknande "för hög effekt" på bes.pappren


Ljudnivån kollar dom om dem tycker den låter högt.. Inga problem för en vanlig 125a hur som helst

Lager, lysen, däck, bromsar osv..
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Italiano_011 skrev:
okej å du är säker på det eller? vet du om dom kollar ljudnivån då? eller vet du vad dom kollar på överhuvudtaget??

jag åkte in där med 155ccm cylinder större fuge och massa skit men det var urkopplad avgasport så den gick inte varva mer än typ 8 k rpm för den fick så mycket bränsle jo jag byte till org avgassystem också han tyckte den gick grymmt dåligt och började skruva på förgasaren för att hjälpa mig sa jag hade för stort munstycke i nu men skulle byta tillbaka!

Dom kollar bara ljud om det låter väldigt mycket om den det står på din ram hur mycket den får låta:) tror du klarar dig från det faktiskt sen effekt så hörde jag dom som fått anmärkning om "för svag" "för kraftig" för det ska tydligen besiktningen kunna ge.... vet inte vilka följder men det kan säkert ställa till med problem...det var någon här på forumet som fått "för kraftig" han sa det var inte kul att ringa runt och ordna saker så man kunde bevisa att den inte hade för mycket typ nått papper från generalagenten!


Alltså tror du själv det är okey med 50bhk om mamma åker in och visar brösten eller, du med miton alltså skärp dig det kvittar ju vilket kort din far har dom ska ju inte spana in din pappa utan besiktningen är till för att de att alla säkerhets saker är som dom ska tex blinkers bromsar ljus a sånna saker...

Sen att den mänskliga faktorn[kåta gubbar] kan spela in på en besiktning kan spela roll och det kanske kan gå bättre om den snygga flickvänen åker in på besiktningen i stället:D:D knappast din far

Hittils verkar jag haft tur på besiktningar men det finns nog såna där paragraf ryttare som säkert skulle kunna ta en för både det ena och andra har nog lite med tur att göra:):)


:fyllisar
 

Facket

Huh?
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha TZR -87
RS "Alex" skrev:
Sen att den mänskliga faktorn[kåta gubbar] kan spela in på en besiktning kan spela roll och det kanske kan gå bättre om den snygga flickvänen åker in på besiktningen i stället:D:D knappast din far

Kanske inte är nån bra idé ändå, dom kan ju trots allt vilja ha tillbaka henne så dom ger hojen underkänt. (? ^^) :tungan
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Men ja har svettsat i en 25mm bricka själv nu =), den blev bra o varvar inte lika mycket. Testkör de den något på besiktningen? Gör det något att mitt parkeringslyse fram inte fungerar?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top