Besiktiga med halvsys?

Jeppa2

VICTORY!!!
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
polka r1 -98
Måste besiktiga min hoj i vår, och tänkte höra om ngn här besiktigat med halvsystem och fått igenom? Har en 929 med yoshimura trioval...tycker inte den låter alltför mycket, men hade varit kul att veta om ngn har erfaranhet?

Mr Gunnar

- Växer det gräs på Autobahn?
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
ZX-10R -05
Jeppa2 skrev:
Måste besiktiga min hoj i vår, och tänkte höra om ngn här besiktigat med halvsystem och fått igenom? Har en 929 med yoshimura trioval...tycker inte den låter alltför mycket, men hade varit kul att veta om ngn har erfaranhet?

Jag har besiktigat 2 ggr med Yoshimura HELsystem med min Blade, och det låter en hel del... :gnissla
Antar att det beror ganska mycket på besiktningsgubbens dagsform!

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Ingen just nu
Har besiktigat med Yoshimura slipon, utan problem. Killen kunde inte vänta med att testköra, så det hela gick på 5-10 min.

Jeppa2

VICTORY!!!
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
polka r1 -98
Hehe, då blir det till att testa då, och så använder jag er som referenser :tummenupp

Eas

Vill mycket! Kan lite!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
R6-03 SÅLD
Jeppa2 skrev:
Jag ska också testa med slipon. Besiktningsmannen vet ju lika väl som jag att om han inte godkänner det, åker jag hem, byter till original, besiktigar och byter tillbaka. Så om det inte är en grinig jäkel borde han inte bry sig tycker jag.

/Eas

Jeppa2

VICTORY!!!
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
polka r1 -98
Eas skrev:
Jag ska också testa med slipon. Besiktningsmannen vet ju lika väl som jag att om han inte godkänner det, åker jag hem, byter till original, besiktigar och byter tillbaka. Så om det inte är en grinig jäkel borde han inte bry sig tycker jag.

/Eas

Exakt min filosofi också!!! :tummenupp Det ska jag absolut tala om fö dem om de tjafsar....kanske ska ta med org i en ryggsäck och visa att man iaf har det :D

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Fick igenom med Yoshi RS3 helsystem iår. Dock hade jag en ducceinsats i båda rören med dämpning.

Göran

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CB1000R, BSA 650 -67.
Jag har insatser ifrån Touringbutiken som man kan montera vid väl valda tillfällen, exv besiktningar och banträffar.

Fungerar kanon

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...