Du MÅSTE ha en reflex bak på bögläppen under lampan. Asviktigt :S. Visst, man måste synas men duger inte baklampan till? och den är ju i sig ganska reflekterande.Är det krav på reflexer? För på dtn finns det inte en ända reflexjävel nånstans
Du MÅSTE ha en reflex bak på bögläppen under lampan. Asviktigt :S. Visst, man måste synas men duger inte baklampan till? och den är ju i sig ganska reflekterande.
Jag slog sönder en röd reflex jag hade hemma och tejpa dig den med lite dubbelhäftande.
Gick igenom.
Jag har likadant. Köpte en reflex billigt, sågade lite och klistrade den på regplåten. Funkade perfa.Du MÅSTE ha en reflex bak på bögläppen under lampan. Asviktigt :S. Visst, man måste synas men duger inte baklampan till? och den är ju i sig ganska reflekterande.
Jag slog sönder en röd reflex jag hade hemma och tejpa dig den med lite dubbelhäftande.
Gick igenom.
Som sagt så är det ju inte så mycket mek med att strypa den innan besiktingen så det tycker jag du ska göra
Reflexen bak har jag satt på skylten vid skattemärket men det vette fan ifall det går igenom besikting så bygg en tillfällig bögläpp
Edit: Jag borde uppdatera sidan oftare
Haha, jag saknade också reflex bak, men killen sa att han godkände den iaf bara för att... Han visste ju att jag satte dit den direkt när jag kom hem.Men AFAN!
Var där inne tre gånger totalt
Första gången saknades det tydligen reflex någonstans, så han körde ut mig innan jag hade hunnit sätta ner stödet, typ. WTF!!? Skulle käftsmellt hann!
Sen andra gången gick den för bra
Sen gick den igenom...
Haha, jag saknade också reflex bak, men killen sa att han godkände den iaf bara för att... Han visste ju att jag satte dit den direkt när jag kom hem.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|