Besiktning

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Är det krav på reflexer? För på dtn finns det inte en ända reflexjävel nånstans:huvet

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Är det krav på reflexer? För på dtn finns det inte en ända reflexjävel nånstans:huvet
Du MÅSTE ha en reflex bak på bögläppen under lampan. Asviktigt :S. Visst, man måste synas men duger inte baklampan till? och den är ju i sig ganska reflekterande.

Jag slog sönder en röd reflex jag hade hemma och tejpa dig den med lite dubbelhäftande.
Gick igenom.

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Du MÅSTE ha en reflex bak på bögläppen under lampan. Asviktigt :S. Visst, man måste synas men duger inte baklampan till? och den är ju i sig ganska reflekterande.

Jag slog sönder en röd reflex jag hade hemma och tejpa dig den med lite dubbelhäftande.
Gick igenom.

Haha tack som fan, där räddade ~250kr till:D Senast jag hade besikning gick tändspolen sönder 15 min innan jag skulle dit så jag fick betala ändå :huvet

Ska fan leta upp massa random reflexer och sätta fast med dubbelhäftande sedan:yoparty

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96

Gick igenom.
Jag har likadant. Köpte en reflex billigt, sågade lite och klistrade den på regplåten. Funkade perfa.

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Som sagt så är det ju inte så mycket mek med att strypa den innan besiktingen så det tycker jag du ska göra:tummenupp

Reflexen bak har jag satt på skylten vid skattemärket men det vette fan ifall det går igenom besikting så bygg en tillfällig bögläpp:)

Edit: Jag borde uppdatera sidan oftare:tungan

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Antar att reflexen bak måste vara röd? Få väl ta lite cykelreflexer och tejpa på här och var på hojjen:yoparty

Nått annat man bör tänka på? Bryr de sig ifall bromskivorna är väldigt slitna? Bromsarna bör ju ta tillräckligt bra för att gå igenom som det är nu iaf.

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
Som sagt så är det ju inte så mycket mek med att strypa den innan besiktingen så det tycker jag du ska göra:tummenupp

Reflexen bak har jag satt på skylten vid skattemärket men det vette fan ifall det går igenom besikting så bygg en tillfällig bögläpp:)

Edit: Jag borde uppdatera sidan oftare:tungan

vart har du skattemärket då?

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Men AFAN!

Var där inne tre gånger totalt :gnissla

Första gången saknades det tydligen reflex någonstans, så han körde ut mig innan jag hade hunnit sätta ner stödet, typ. WTF!!? Skulle käftsmellt hann!

Sen andra gången gick den för bra :rolleyes:

Sen gick den igenom...
Haha, jag saknade också reflex bak, men killen sa att han godkände den iaf bara för att... Han visste ju att jag satte dit den direkt när jag kom hem. ;)

Joakim_Lilja

Bidrar till växthuseffekten
Gick med
30 May 2006
Hoj
GasGas 450sm -04
Haha, jag saknade också reflex bak, men killen sa att han godkände den iaf bara för att... Han visste ju att jag satte dit den direkt när jag kom hem. ;)

när jag besiktigade så klistarde han på en åt mig, fick typ betala 20kr extra med, men den gick igenom. :)

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457