Besiktnings problem

Kraschpucken99

Ett styck Dunderklump
Gick med
6 Oct 2008
Ort
Malmö
Hoj
Streetfighter Fzr 600
Hej mc körare!

Nu är det så att det är dags för besiktning och skulle ut för att dra på original skylten istället för den lilla cleana miniskylten. Men till min förvåning så var original skylten som jag bara kollat snabbt på när jag köpte hojen (miniskylten var ju på) var "öronen" i de översta kanterna bortklippna ungefär 1*1 cm, antagligen för blinkers...?!:va Min fråga är kommer den klara sig genom besiktningen? Ska också nämna att några av siffrorna som står där längst uppe i kanten blivit bortklippna.

Snabba svar hade varit underbart, tack på förhand, Kraschpucken:tuttar
 

malajo

Spelgud
Gick med
8 May 2008
Ort
Halmstad
Hoj
FZ6-N -08
Som gustav säger, det e ju bara att beställa en ny om du hinner eller så chansar du.
Skulle dom klaga så kan du ju alltid försöka med att du inte hunnit få den nya ännu.
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Borde klarar dig för så länge man kan se siffrorna tydligt. Skyltuttagningssiffran + ev del av chassinumret gör inget då chassinumret tar de vid styrhuvudet.

Tycker de inte borde bråka om man fortfarande ser siffrorna tydligt, men det finns när någon nitisk jäkel.
 

Kraschpucken99

Ett styck Dunderklump
Gick med
6 Oct 2008
Ort
Malmö
Hoj
Streetfighter Fzr 600
Tack så mycket för svaren är bara att snacka en massa skit när man är där så ska det nog fan gå vägen, besiktningen är på onsdag så hinner ju inte få hem skylten ändå men ville få andras erfarenheter och tyckande:) Annars äre ju bara att köpa ny skylt men man vill ju köra så fort som :rolleyes:
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top