Besiktningstider STOCKHOLM

byfånen

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Sthlm
Hoj
retta -02 SÅLD
Satt som vanligt fast i bilköerna imorse och lyssnade radion, självklart Bandit.
Under trafikrapporten sade de att Lidingös bilprovning skulle börja att även ta in hojar f.r.o.m nästa vecka.
Så att det fanns tydligen väldigt många obokade tider där för hojar.

Vet inte hur det ser ut med bes.tider just nu i Sthlm, men kanske hjälper detta någon.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Kan ju kanske vara något, jag försökte boka på nätet, men eftersom jag inte har fått någon kallelse hade jag ju inte nån kod, så jag tappade tempot lite där... Men måste väl få tummen ur och ringa nån dag kanske... :gnissla
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
byfånen skrev:
Satt som vanligt fast i bilköerna imorse och lyssnade radion, självklart Bandit.
Under trafikrapporten sade de att Lidingös bilprovning skulle börja att även ta in hojar f.r.o.m nästa vecka.
Så att det fanns tydligen väldigt många obokade tider där för hojar.

Vet inte hur det ser ut med bes.tider just nu i Sthlm, men kanske hjälper detta någon.

Hos bilprovningen i Rissne är det väldigt lätt att få tider än så länge.. Där får man inom några enstaka dagar.. I högdalen däremot hade jag fått vänta till slutet på Maj..

....Nu kunde jag se till att få hojen underkänd redan i förrgår istället! *sucka*
:4skrika
 

hugge

Gör som Kina köp Volvo
Gick med
16 Feb 2004
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX 750
Bilprovningen i Vinsta har Drive-in på MC från vecka 16 :banana
 

elmgren

Aggressiv
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
letar nytt...
Hoztic skrev:
Kan ju kanske vara något, jag försökte boka på nätet, men eftersom jag inte har fått någon kallelse hade jag ju inte nån kod, så jag tappade tempot lite där... Men måste väl få tummen ur och ringa nån dag kanske... :gnissla

Jag hade inte heller någon kod, mailade till Bilprovningen och dagen efter hade jag min kod i mailboxen! :)
 

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Ort
Här
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
hugge skrev:
Bilprovningen i Vinsta har Drive-in på MC från vecka 16 :banana

Jo jag var där i morse. Och hojen gick igenom galant med friflödessystem och miniblinkers. Strax efter 7 var det ingen kö och jag hann till jobbet före 8 ändå.

Hoztic skrev:
Kan ju kanske vara något, jag försökte boka på nätet, men eftersom jag inte har fått någon kallelse hade jag ju inte nån kod, så jag tappade tempot lite där... Men måste väl få tummen ur och ringa nån dag kanske... :gnissla

Strunta i att ringa eller boka på nätet. Det är bara att åka dit. Ta med regpapper och 260:- så löser det sig.
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top