Besiltning??

Rs typen

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2003
Hoj
R1-05, Suzuki rm250 -05
KawaF3771 skrev:
I Finland behöver man aldrig besikta sin hoj förutom vid omregistrering o dylikt.
det är ju bra.. Hur ofta måste man besikta sin hoj i Sverige :confused: Är det annors någon som vet vad som är orginal drev fran på en aprilia rs125?? Då jag köpte den fick jag med ett som var 17 kuggar och det som är på har 14 kuggar..

#Lind

Vem fan är Harley Davidson?
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
Husaberg fs650, rs125 Såld!
Rs typen skrev:
det är ju bra.. Hur ofta måste man besikta sin hoj i Sverige :confused: Är det annors någon som vet vad som är orginal drev fran på en aprilia rs125?? Då jag köpte den fick jag med ett som var 17 kuggar och det som är på har 14 kuggar..

jag gick in till min lokala mc handlare och skulle köpa drev, men jag sket i d för han hade bara orginaldrev... och ett 40kugg bak drev kostade 948 kr!!!! :huvet fram drev lite billigare 268kr... så jag e intresserad om nån vet vart man kan köpa billiga drev till en aprilia rs 125....

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
CaveMan skrev:
jag gick in till min lokala mc handlare och skulle köpa drev, men jag sket i d för han hade bara orginaldrev... och ett 40kugg bak drev kostade 948 kr!!!! :huvet fram drev lite billigare 268kr... så jag e intresserad om nån vet vart man kan köpa billiga drev till en aprilia rs 125....
VM i trådlyft? Och dessutom en ganska irrelevant fråga iden här tråden...

Men visst, jag gav 650 kr för ett helt drivpaket på AVA mc..Borde vara så på de flesta mcfirmor, tror jag.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!