Beslut ska tas om Viking Motor Park!

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
när ska det ta stopp?! bara öser in med namn :D

Jag tycker nästan tvärtom.. :näsblod

Hur kan det komma sig att inte fler skriver på? Det gnälls ju KONSTANT om att det inte finns nå bra banor i Sverige eller någon nära Sthlm. Nu när vi har ett projekt på gång som kommer bygga en anläggning som får Mantorp att se ut som Jordbrorakan så är alla tysta? MINST 10 000 borde signa upp sig!

Gladhumör: Tack till alla er som skrivit på!

Pik: Zatzy verkar aktivare för denna bana än vad SH's publik är.. :va

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.

Goblin

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
R6 -00 banhoj
15 min till en bana vore härligt, klart det måste bli av. :tummenupp (Jag tror dock att det kommer att dras i långbänk och när det/om det blir klart är det väl med rullatorn man får göra knäskrap.:huvet )

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Nästan 2500 pers! Det jämnar ut sig, sa killen som sket i våffeljärnet..

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Tyvärr räcker det med att en organisation med över 10000 medlemmar säger nej för att det ska stoppa bygget. Detta kan göras hur många gånger som helst.

OM jag minns rätt dvs men det jag vet 100% är att dessa "miljöorganisationer" kan lägga in veta exakt hur många gånger som helst och omöjliggöra bygget om de vill göra det sen kanske jag misstar mig på hur många medlemmar organisationen måste ha osv men jag är rätt säker på 10.000

Så visst är det bra att skriva en lista för bygget men det skulle nog ge mer effekt om vi tog reda på vilka jävla tomtar som lägger in veto mot bygget och "hälsa på" de där jävla miljö-tomtarna :yoparty

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Done! Spridit vidare så gott jag kan!

Skulle kunna tro att detta är sista chansen att få en bana så nu gäller det fan o få folk o skriva på!

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Tyvärr räcker det med att en organisation med över 10000 medlemmar säger nej för att det ska stoppa bygget. Detta kan göras hur många gånger som helst.

Största hindret är just de runtboende som samtliga skrivit på för ett nej. Utom en person fast han bodde nästan ända borta i uppsala.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM