* Beställ Sporthoj.com Klistermärken här!

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Gå till följande sida för att placera en order:

http://www.sporthoj.com/dekaler.php

Inga dekaler skickas om ordern ej är betald. All information finns på nästa sida.

Ett smart sätt när du betalar är att skicka en unik summa.. t.ex 35.41 kr. På så sätt är det lättare för mig att skilja på inbetalningarna. Du säger bara till mig att du skickat 35.41 kr och kommer snabbt hitta din betalning och markera din beställningar som klar.

Tack.

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Swedie skrev:
Gå till följande sida för att placera en order:

http://www.sporthoj.com/dekaler.php

Inga dekaler skickas om ordern ej är betald. All information finns på nästa sida.

Ett smart sätt när du betalar är att skicka en unik summa.. t.ex 35.41 kr. På så sätt är det lättare för mig att skilja på inbetalningarna. Du säger bara till mig att du skickat 35.41 kr och kommer snabbt hitta din betalning och markera din beställningar som klar.

Tack.

Men hur mkt vill du ha i PORTO då.
Går det inte bra om man skriver sitt NICK på meddelande när man betalar in istället för "ören" efter huvudsumman

Uffe S

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Gix skrev:
Kan du skicka till Finland??? :confused:

bara så jag vet... :fakta

Det är lugnt.. betala extra i frakt bara.

R1 UFFE!
Nej.. en unik summa är bättre.
Det har funkat hittills med många beställningar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
hittills har alla satt in 1-2 kr över normala.. t.ex om det beställt 4 st så kostar det 65kr.. och de har satt in 67.12kr

sen när dem skickar mig ett email och säger att dem betalar 67.12kr så är det väldigt lätt för mig att se vem som är vem på bankkonto utdraget.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Swedie skrev:
hittills har alla satt in 1-2 kr över normala.. t.ex om det beställt 4 st så kostar det 65kr.. och de har satt in 67.12kr

sen när dem skickar mig ett email och säger att dem betalar 67.12kr så är det väldigt lätt för mig att se vem som är vem på bankkonto utdraget.

Hihi, det där känner jag igen :)

glömt från vart bara.... tror det handlade om nåt hojmässigt eller nåt.....

Jag sätter in 65+ pengar nu så du vet svensken. :fakta

750RR

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
aj! det var det enda jag glömde nämna.

Det kommer ta cirka 1 vecka innan jag har klistermärkena i hand efter att jag sätter stopp på att ta emot beställningar. Sen tar det väl 2-3 dagar innan dem hamnar i eran hand.

Just nu... vill jag tillåta iaf till mitten av nästa vecka att ta emot beställningar.

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Swedie skrev:

Märker nu att jag var snålast på stället :7peta :fatta! jag bjöd bara på några ören alltså :(

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
När är sista datum?

Banken ligger lixom inte runt hörnet, och jag har "lite" problem med bilen.
Får ta hojen till jobbet så jag kan köra till banken på måndag. :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
putteliten. läs alla kommentarer i denna tråd så ser du.

jag skrev det nyss. :p

iaf.. mitten av nästa vecka blir sista dagen.

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Swedie skrev:
putteliten. läs alla kommentarer i denna tråd så ser du.

jag skrev det nyss. :p

iaf.. mitten av nästa vecka blir sista dagen.

*lol*
Hur blind kan man bli?? :rolleyes:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Det sura med att betala in pengar direkt på ett konto till Sverige från Finland är att du hamnar på en utlands transaktionsavgift på 7 euro. Går det inte att fixa till ett visa betalningskonto eller dyl?

Överlag så vore det ju en idé att börja sälja olika prylar på den här siten, det finns ju en hel del medlemmar som bara sitter å trycker på sina pengar å väntar på att få köpa nåt.... :fakta

T ex. http://www.cafeshops.com/cp/store.aspx?s=svrider

Har inte kollat igenom om det fungerar i praktiken hit till norden, eller vad frakter å dylikt blir men hur som helst så finns det ju en möjlighet att fixa en lite shop här på siten för att under någorlunda organiserade former sälja tröjor, klistermärken, muggar, kalsonger med sporthoj.com i röva å dyl....

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Lokke skrev:
Det sura med att betala in pengar direkt på ett konto till Sverige från Finland är att du hamnar på en utlands transaktionsavgift på 7 euro. Går det inte att fixa till ett visa betalningskonto eller dyl?

Överlag så vore det ju en idé att börja sälja olika prylar på den här siten, det finns ju en hel del medlemmar som bara sitter å trycker på sina pengar å väntar på att få köpa nåt.... :fakta

T ex. http://www.cafeshops.com/cp/store.aspx?s=svrider

Har inte kollat igenom om det fungerar i praktiken hit till norden, eller vad frakter å dylikt blir men hur som helst så finns det ju en möjlighet att fixa en lite shop här på siten för att under någorlunda organiserade former sälja tröjor, klistermärken, muggar, kalsonger med sporthoj.com i röva å dyl....

Har försökt hitta nån sorts lösning för hur medlemmar kan betala sin order snabbt och enkelt. Jag vill inte behöva sitta och mata in grejjer manuellt liksom. Online ordering vore najs!
Hör av dig om du hittar nått.

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Skulle vara trevligt med ett helt kontonummer som bara går att kopiera.
Hur jag än gör får jag
"Felaktigt tillkontonummer för vald bank." :(

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Dez skrev:
Skulle vara trevligt med ett helt kontonummer som bara går att kopiera.
Hur jag än gör får jag
"Felaktigt tillkontonummer för vald bank." :(

Glöm det, var för lat för att läsa hjälpen :rodnar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...