shoik... läs vad jag skrev ovan ... ditt nästa svar borde innehålla 

Har beställt 4 märken men det går inte att betala till det kontonr som du angivit skrev clearingnr o kontonr i ett sträck men det funka inteSwedie skrev:Gå till följande sida för att placera en order:
http://www.sporthoj.com/dekaler.php
Inga dekaler skickas om ordern ej är betald. All information finns på nästa sida.
Ett smart sätt när du betalar är att skicka en unik summa.. t.ex 35.41 kr. På så sätt är det lättare för mig att skilja på inbetalningarna. Du säger bara till mig att du skickat 35.41 kr och kommer snabbt hitta din betalning och markera din beställningar som klar.
Tack.
Limpan skrev:Har beställt 4 märken men det går inte att betala till det kontonr som du angivit skrev clearingnr o kontonr i ett sträck men det funka inte![]()
Gick till banken i fredags o betalade iställetSwedie skrev:okej.. var detta sista dagen frågar ni? nej.. tillåter tills Fredag.
Ni som inte kan betala via nätet. Gå till eran bank personligen och få det fixat på så sätt.
Limpan .. ta bort strecken och punkterna. ?
82701 45661527
red_ninja skrev:öhhhhhh, ehhh klistermärke??????? på hojen??!!!!!!!!!! flämt!
jaja, det är väl bäst o handla för hela pengen, annars stängs nog sajten av.....![]()
greven skrev:Får jag några märken för dom slantarna jag satte in sist??
Swedie skrev:Har försökt hitta nån sorts lösning för hur medlemmar kan betala sin order snabbt och enkelt. Jag vill inte behöva sitta och mata in grejjer manuellt liksom. Online ordering vore najs!
Hör av dig om du hittar nått.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |