Jag lämnade bort paketeringen denna gång för att jag inte har "tid"... så jag kan inte sidsortera några tröjor. hade ju varit angenämt att möta de Södertäljebor som inbefinner sig på SH.3021517Fick hämta min på posten.... satans små postlåder på säkerhetsdörrarna.. Skall på ner till fiket idag..... Kunde ju ha sparat herrn jobbet med packning o postning.. tar det 5min från rosenlund till *********?
Jag lämnade bort paketeringen denna gång för att jag inte har "tid"... så jag kan inte sidsortera några tröjor. hade ju varit angenämt att möta de Södertäljebor som inbefinner sig på SH.
Kanske får dra ihop en MC-träff för alla Södertälje-bor på Sporthoj.com?
Jag lämnade bort paketeringen denna gång för att jag inte har "tid"... så jag kan inte sidsortera några tröjor. hade ju varit angenämt att möta de Södertäljebor som inbefinner sig på SH.
Har precis hämtat min, tyvärr så skulle jag nog ha valt XL för att ha utanpå stället, men med lite tur så töjer den sig tillräckligt. Nu sitter den som ett ålskinn
Skall hur som helst ut och lufta den i kväll, tackar för fixandet av tröja Swedie
Nu är bara problemet att jag måste beställa en tröja med lite snällare text också, den här är ju nästan för mycket
MVH
/Leo
Det råkar inte vara så att någon gjort en beställning på två och kan tänka sig att sälja en vidare till en person som missade att beställa en egen?
Annars vill jag också beställa en till nästa vända!
Kör försiktigt i sommar!
Andreas
med tanke på at det står användar namnet och en egen slogan på tröjan så e det la inte så roligt att åka omkring med en annans
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|