ja, fråga därmed inte. Jag vet (inte) vart du bor!I C E skrev:Får man stryk om man frågar när nästa beställning tages emot.....?
ja, fråga därmed inte. Jag vet (inte) vart du bor!I C E skrev:Får man stryk om man frågar när nästa beställning tages emot.....?
PenDragon skrev:YAY! Fick tröjan idag, snygg som tusan ju! Kunde nog dock haft en storlek större (XL istället för L)... men den töjs nog ut lite
Tack Swedie!
Så fort alla nuvarande tröjor är utskickade börjar jag ta emot beställningar igen (via ett formulär som jag lägger upp).BusNicke skrev:Ehhh.....kan man beställa tröjor nu?.....
Vore ju coolt o ja e precis ny här så jag visste inte om denna beställning...
Swedie skrev:Har inte hunnit skicka ut några fler tröjor. De som ska till Falkenberg eller Gotlandring som inväntar tröja kan höra av sig så ser jag till att ni får era tröjor.
Annars får ni vänta.
jo, glömde skriva. Skickar ut ett visst antal imorgon. första 15 jag plockar i högen.DJM skrev:Du skickar inte nå mer tröjor imorgon eller? vi som inte fick idag.
Swedie skrev:jo, glömde skriva. Skickar ut ett visst antal imorgon. första 15 jag plockar i högen.
Swedie skrev:Ni som är intresserade av att köpa en Sporthoj.com-tröja vänligen besök:
http://www.sporthoj.com/troja.php
Fyll i formuläret och skicka in och betala. Det är allt.
Som vanligt kommer det ta ett tag för leverans. Så ÄR det bara, inget jag kan göra nått åt direkt. Jag kommer inte trycka upp tröjor som inte är betalda!
Jag kommer troligen låta det gå cirka 2 veckor för att ta upp orders. Sen tar jag bort möjligheten att lägga orders. Efter det tillåter jag max 2-3 dagar att gå innan betalningar ska vara inne så att ordern kan gå till tryckeriet. Tryckeriet har i sig en väntetid på uppåt 1-2 veckor. Så det tar alltså troligen 1 månad innan du har tröjan i din brevlåda! Skriver detta för att undvika att jag bli överöst med frågor.
Såhär ser tröjan ut i taskig Photoshop-mek.
Folk med egna tröjor får gärna lägga upp sina bilder här.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|