Kay skrev:OK. Såg någons avatar med SH-tröja och det var fram.. Men han har väl bara vänt på den.
fixatsnobben skrev:Swedie, skulle du kunna ända min slogan till
---
Swedie är stuntkung
inte jag.
---
eller e de för mycke krångel?
Tror att vi har den skyldige här!Kay skrev:OK. Såg någons avatar med SH-tröja och det var fram.. Men han har väl bara vänt på den.
jag behöver endast ditt hela namn. Du kan även skriva ditt Nick så förenklar det mig å identifiera betalningen.$noop skrev:Hörru Swedie, om man pröjsar med en postgiro-inbetalningsblankett behöver man skriva nåt i "övriga meddelanden"? Brukar inte använda såna här blanketter :kocko
Swedie skrev:jag behöver endast ditt hela namn. Du kan även skriva ditt Nick så förenklar det mig å identifiera betalningen.
Swedie skrev:$noop... Large
hållundan.. ja det kanske du får.. får se om jag orkar.. blääää. deppskitliv... har för mycket skit jag måste göra ... blä
ont i magen
Kay skrev:Swedie: Tog en Large, bär medium annars.. Men OM den skulle vara för stor, går den då att krympa i torken? Är det 100% bommul? (Long sleeve)
hållundan skrev:Jag gamblar å köpte M.... Fan vill inte ha den stor som ett tält =) Är den för liten för stället så får jag väl itne ha den över stället =) Äsch, lite tajt är gay, vilket är fräckt....
@swedie
Det är lugnt med confirmen, det brukar ju komma rätt när man för över pengarm, vi hoppas att det är rätt nu =)
I'm lätt like a plätt...d1ce skrev:hur lång och lätt är du?! funderar oxå på att gambla lite...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|