Beställa från Streetfighterstore?

Status
Ej öppen för fler svar.

blinka_69

Bannad
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
fighter
Steelglove skrev:
2587611 De har väl internet i tyskland också, så man kan göra överföringar?? Om man nu "garanterar" att pengarna skulle återbetalas. Bäst vore ju att han gjort det på måndagen innan han åkte men jag hade ju inga direkta förhoppningar att jag skulle se skymten av några pengar.

Så han är antingen en jävla lögnare som blåser folk på stålar eller en jävligt usel företagare och vilket det nu än är så bör man inte handla därifrån.
Tills motsatsen bevisats så fortsätter jag varna folk att handla från atlasfighters tills jag får tillbaka stålarna.

Det har redan mailat flera som undrat om jag fått tillbaka pengarna så de vet om de törs beställa därifrån.

Mitt svar: NEJ FÖR HELVETE! Köp från nåt annat ställe!

Så de 700 han inte betalat tillbaka har nog kostat mycket mer...

Kom till Skåne för ca 1 timme sedan,efter en kanon helg på mässan i Tyskland.
Oerhört trist att läsa dina inlägg....Pengarna sattes in i Måndags!!Vi kommer till Sthlm på Torsdag,men jag kommer redan imorron ta kontakt med banken.
Kontaktar dig via mail/PM när banken har ett svar.

Jag kan informera dig om att Internet är fullt utbyggt i Tyskland.

Du kan fortsätta din smutskastning....Vi kommer oavsett driva vårt fighterföretag!
De kunder (för att vara exakt är ni 4:a st)som det strulat med,är alla kontaktade om varför just deras köp blev trassligt.

Mvh Mia mfl.

Steelglove skrev:
2570184 Kan bero på att jag inte läst här förrän nu...2 dagar efter du skrivit in YTTERLIGARE ett sätt att skicka kontonummer... positivt att du har är mer på hugget nu efter ca 5 MÅNADER från beställning...

Kontonummer kommer till din hotmail (som alla seriösa "företag"* som vill slå sig in på marknaden nyttjar sig av).

Fortfarande inte ett registrerat företag.
Bara att gå in på skattekontoret (eller ringa) och kolla.

Hotmailen var ju det alternativ som fanns när servern för vår hemsida låg nere.Eller kanske du hade föredragit ett brev med posten?!
Mvh Mia

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring