Beställa tail light honda cbr

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Hej undrar om nån har info om vart jag kan beställa tail light till min honda cbr600rr 2008? Jag vill alltså ha en baklampa som sitter i kutsen som dom tidigare modellerna. Har hittat en del på ebay men undrar om det finns nåt här i sverige som inte tar så lång tid o få hem?

Tack på förhand:)

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Redan varit inne på dom.. Men tänkte om det gicka beställa från sverige så man slipper vänta så länge på att få hem grejerna..

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
:) nej faan vill inte ha bromslampan där nere då kan jag ju lika ha kvar det jag har idag. Har inte orginal nu heller men vill flytta upp lampan o få bort eländet där bak. Kollar du mina kort så förstår du va jag menar. Min hållare går hela vägen runt under kutsen.

sportbike

Guest
:) nej faan vill inte ha bromslampan där nere då kan jag ju lika ha kvar det jag har idag. Har inte orginal nu heller men vill flytta upp lampan o få bort eländet där bak. Kollar du mina kort så förstår du va jag menar. Min hållare går hela vägen runt under kutsen.
Jag vet, det ser för taskigt ut.
Kanske enklast att köpa en 1000, då hinner ju ingen se baklampan ändå.

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Haha joo möjligt:p men nu va det ju inte riktigt det som va frågan. Har kört 1000cc me o tycker fortfarande 600 e roligare.

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
om jag nu skulle köpa det här kittet me nummerplåts hållare skulle jag då få problem med farbror blå vit?

http://www.ebay.com/itm/2007-2008-2...Parts_Accessories&hash=item3a73f915d4&vxp=mtr

Och om jag nu skulle köpa detta kit kan jag då sätta blinkersen på sidan på nåt vänster då? bygga nåt eget mena jag?
Den nummerplåts hållaren jag får me gör ju då så att nummerplåten sitter så här:

http://www.ebay.com/itm/2007-2008-C...Parts_Accessories&hash=item43ad3d1b63&vxp=mtr

sportbike

Guest
Lägg undan 1500:- till böter för felaktig regplåtsmontering, några hundra till för felaktigt placerade blinkers och avsaknad av reflex.
Saknas E-märkning?

Sen lite stålar till ombesiktning så är du hemma :banana

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Lägg undan 1500:- till böter för felaktig regplåtsmontering, några hundra till för felaktigt placerade blinkers och avsaknad av reflex.
Saknas E-märkning?

Sen lite stålar till ombesiktning så är du hemma :banana

hehe fan va du hadde negativ inställning då:D bara o glämma då.. men kan ju beställa tail lighten o sen göra nåt hemma bygge av nummerplåtshållaren o blinkers.. eller om jag hittar nån smidig hållare me fäste för blinker... problemet e att jag inte hitta nån som jag tycker e snygg.. endå sökt runt rätt mycket på nätet:huvet

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Denna länken har lite fler options med/utan regskyltar etc.

http://tripageled.com/store/index.php?route=product/category&path=36

Aa såg dom där varianterna me. Lite dyrare men men kostar o ligga på topp:p frågan e ju om det e godkänt o ha blinkers i själva bakljuset? Annars så har jag ju fortfarande samma problem va jag ska göra av dom:) plus att då känner jag att jag lika gärna kan välja deg billigare alternativet på ebay o klippa till nån egen nummerplåtshållare så jag kan få med fästen påt till mina blinkers.

Men tack för svaren..

Kimring

Rrrhhaa MC
Gick med
23 Mar 2011
Hoj
Honda Cbr 1000RR -08. Yamaha 535 Bobber -96, Några små fiddys
Lånar den här tråden:)

Jag är ute efter denna tail med de slimmade baklyset till min Cbr 1000RR -08.
Någon som vet vart man kan skaffa en? Redan kollat ebay.. Kanske bara är att fixa med baklyset:confused:

Najs tail.jpg

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008

Någon som vet vart man kan skaffa en? Redan kollat ebay.. Kanske bara är att fixa med baklyset:confused:

View attachment 379075

Misstänker att det e denna dom har monterat in o snyggat till runt om med.. Den skal finnas till din 1000cc med såg en massa sånna förrasesongen på ebay men nu hitta jag bara den här.. Lycka till!

http://www.ebay.co.uk/itm/2007-2008...rcycles_Parts_Accessories&hash=item41716c6be1

MrRR

Ny medlem
Gick med
6 May 2012
Hoj
CBR1000RR Fireblade -08

View attachment 379075

Bra val, Taylormade fender eliminator och beställ Taylormade slip on när du ändå håller på, snyggare hoj lär du inte få :)

Kimring

Rrrhhaa MC
Gick med
23 Mar 2011
Hoj
Honda Cbr 1000RR -08. Yamaha 535 Bobber -96, Några små fiddys
Coolers! Blir till å beställa Taylormade fender eliminator:banana

MrRR

Ny medlem
Gick med
6 May 2012
Hoj
CBR1000RR Fireblade -08
Coolers! Blir till å beställa Taylormade fender eliminator:banana

Jag har det på min, inte så krångligt att installera, köp ett par snygga blinkers så är den bakdelen räddad. Själv köpte jag ett par från Rizoma, stilrena!

har för mig att jag beställde TM fender el. från Bayside racing :) kolla mina bilder så ser du hur det ser ut!

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Jag har det på min, inte så krångligt att installera, köp ett par snygga blinkers så är den bakdelen räddad. Själv köpte jag ett par från Rizoma, stilrena!

har för mig att jag beställde TM fender el. från Bayside racing :) kolla mina bilder så ser du hur det ser ut!

Riktigt snygg hoj:) Man blir sugen som fan o lägga ut hojen o uppgradera:tungan

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...