beställde en tröja

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Men jag vet inte hur jag kollar orderstatus, känner mig nästan lite små puckad när jag letar efter nån knapp som heter tröjköp lr liknande.
ska man betala omedelbart eller börjar tröjan tillverkas först efter man betalat?
man kanske rent av måste vänta flera veckor efter man satt in slantarna.. va vet jag upplys mig snälla :confused:

o sist men inte minst, är dom stora lr små i storlekarna, jag är jätte biff och jag tog large det kanske var ett dumt val? :va

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Yamaha_Tobbe skrev:
2124625 Men jag vet inte hur jag kollar orderstatus, känner mig nästan lite små puckad när jag letar efter nån knapp som heter tröjköp lr liknande.
ska man betala omedelbart eller börjar tröjan tillverkas först efter man betalat?
man kanske rent av måste vänta flera veckor efter man satt in slantarna.. va vet jag upplys mig snälla :confused:

o sist men inte minst, är dom stora lr små i storlekarna, jag är jätte biff och jag tog large det kanske var ett dumt val? :va

ska du ha den utanpå skinnstället?

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
vet inte, skinstället är ju som ett extra skinlager, det sitter slimmat med andra ord så borde det spela någon roll :confused:

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
hallå någon?? swedie?? hjälp bitte, känns lite B att betala in 450-500 spänn på postgirot och inte få hem någon tröja..

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
har tappat bort dosan! har flyttat till ny lägenhet igår o ja, allting masades ner i kartonger. jättebra o snabbt, men lite svårt att hitta vad man packat ner.

men iaf, förbetalning gäller. du klickar på "kolla order". Där kommer det stå om den är betald. men det är först när jag lokaliserat betalningen och markerat din order som betald. du har inte allt för mycket att oroa dig om. jag är ingen tjuv

leverans i slutet av juni. sista betalningsdag i slutet av maj månad.

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Köp en tröja på H&M eller Åhléns, så får du den direkt, över disk. Helt fantastiskt.

DARTOS

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Street Triple-08
Swedie skrev:
2130759 har tappat bort dosan! har flyttat till ny lägenhet igår o ja, allting masades ner i kartonger. jättebra o snabbt, men lite svårt att hitta vad man packat ner.

men iaf, förbetalning gäller. du klickar på "kolla order". Där kommer det stå om den är betald. men det är först när jag lokaliserat betalningen och markerat din order som betald. du har inte allt för mycket att oroa dig om. jag är ingen tjuv

Beställde också en tröja men glömde bort att skriva ner pgnr/bgnr..
Skulle man kunna få det av dig? Tackar på förhand!!!

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Swedie skrev:
2130759 har tappat bort dosan! har flyttat till ny lägenhet igår o ja, allting masades ner i kartonger. jättebra o snabbt, men lite svårt att hitta vad man packat ner.

ne klart jag litar på dig. men jag hittar inte knappen "kolla order". letade i säkert 1 timme häromdagen.. blir ju galen för mindre. vad var summan och vad skulle man skriva för ocr/meddelande?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO