Beställning för gruppköp kraschpuckar

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Oki, då har det ju blivit lite folk i listan till slut. Om någon mer vill vara med så sätt upp er nu, för imorgon lägger jag beställningen.

Edit: denna beställning gäller endast puckar! Det går alltså inte att beställa bobbiner längre.
 
Last edited:

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
1. Bingo, Suzuki GSXR 750 04, Vita
2. Stony, Suzuki GSXR 750 96, Svarta (+ tidigare beställda bobbiner)
3. KennethN, Honda CBR1000RR -04, Svarta (Både puckar och bobbiner om han har till min hoj)
4. PJohan, Suzuki GSXR 750 96, Svarta (+ tidigare bestälda bobbiner)
5. M a r c u s, Suzuki GSXR 750 98, Svarta
6. Isengrim, Suzuki GSXR 750 96, Svarta
7. Mrnenad Suzuki GSXR 750 -97 Vita puckar.
8. Johan73624, Honda CBR929 01, Svarta
9. jonas69, gsxr 1000-04,svarta
10. Rille CBR954-02 Svarta rampuckar
11. A.S.H Gsxr 1000-03 Svarta rampuckar (+ tidigare bestälda bobbiner)
12. Tinas, CBR954-02 Svarta
13. Pewo, Suzuki GSXR 750 -00, Svarta rampuckar (+ tidigare beställda bobbiner)
14. Muggen, CBR 600F4 -99, Vita puckar(+ tidigare vita beställda bobbiner)

Bingo du rockar!! :tummenupp
ps. jag är medveten om att håltagning krävs.
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Puckarna är beställda och skickade från USA. Med lite (dvs en massa) tur är de här före julruschen.

Ni som bara ska ha bobbiner och som ännu inte skickat leveransadress får gärna PM:a den snarast. Jag avstår gärna från att PM:a och fråga :)
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Muggen skrev:
Får vi inga juklappar :gråta
Nej, ni har wiilat, kört för fort och bullrat för mycket under året. Det är inga bra meriter hos tomten. Han kommer inte, och nu vet ni varför.

Nä, de är på svensk mark men har fastnat hos tullen. Jag bad dem i USA att sätta ett... Eh, korrekt ( :rolleyes:) värde på paketet för att de skulle slinka genom snabbare men det har inte hjälpt. Tyvärr :(

God jul på er alla!
 

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Bingo skrev:
Nej, ni har wiilat, kört för fort och bullrat för mycket under året. Det är inga bra meriter hos tomten. Han kommer inte, och nu vet ni varför.

Nä, de är på svensk mark men har fastnat hos tullen. Jag bad dem i USA att sätta ett... Eh, korrekt ( :rolleyes:) värde på paketet för att de skulle slinka genom snabbare men det har inte hjälpt. Tyvärr :(

God jul på er alla!

aj då...men nu är pinalerna på rätt sida om det stora diket iaf, så då kanske dom kommer om nån vecka eller så, om inte tusse tull tänker gåigenom allt noga. God hjul på er och bra jobbat Bingo :tummenupp :tomten
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Va fan jag missade denna omgången med puckar med :( Åhh jag som har suttit och vaktat forumet om en ny beställningsomgång med puckar, och så fortsatte ni i den gamla tråden.... :huvet
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Pewo skrev:
aj då...men nu är pinalerna på rätt sida om det stora diket iaf, så då kanske dom kommer om nån vecka eller så, om inte tusse tull tänker gåigenom allt noga. God hjul på er och bra jobbat Bingo :tummenupp :tomten
Problemet med tullen är inte att de är noga (de är tvärtom mycket snälla i sin bedömning) utan att de sitter på grejerna så länge. Ajja, jag borde ha dem snart. Jag skickar självklart ut dem direkt när de kommer.

Jag fick precis fem mail om att min PM var full. Jag har alltså inte kunnat läsa PM:en ni skickat idag.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Puckarna har kommit :)

Jag hinner inte skicka ut dem idag men försöker få iväg dem imorgon istället. Bobbinerna hänger med i samma paket. Jag har inte räknat ut ett exakt pris, men överslagsmässigt kommer de att landa på ca 220 kr. Nån femma åt ena eller andra hållet kan det slå.

Ni som ännu inte PM:at er adress, var vänliga och gör det.

God fortsättning på er :tummenupp
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Bingo skrev:
Puckarna har kommit :)

Jag hinner inte skicka ut dem idag men försöker få iväg dem imorgon istället. Bobbinerna hänger med i samma paket. Jag har inte räknat ut ett exakt pris, men överslagsmässigt kommer de att landa på ca 220 kr. Nån femma åt ena eller andra hållet kan det slå.

Ni som ännu inte PM:at er adress, var vänliga och gör det.

God fortsättning på er :tummenupp

har jag skickat min adress :va
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Muggen skrev:
har jag skickat min adress :va
Jepp, du har varit föredömligt ordentlig. Jag ska skicka dina först av alla bara för det :)
 

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Äntligen :banana .....ähmmm har du fått min adress då :va ....man har ju minne som en guldfisk (3sek) :3freak
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Pewo skrev:
Äntligen :banana .....ähmmm har du fått min adress då :va ....man har ju minne som en guldfisk (3sek) :3freak
Nope, din adress har jag inte fått. PM:a är du snäll.

Om ni inte kommer ihåg om ni skickat in adressen eller ej så PM:a den på nytt. Min inkorg är välrensad.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Oki, jag skickade iväg fem paket igår och upptäckte efteråt att jag glömt stoppa i följebreven. Suck! Ni som berörs (Tinas, Stony, rBy... Vilket minne man har :rolleyes: ) får PM om betalning senare ikväll eller under morgondagen. Priset blev 220 kr/set + 25 kr i frakt. Ni som beställt både puckar och bobbiner betalar alltså sammantaget 320 kr inkl frakt.

Det är fan ett rätt ok pris :banana
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
Bingo skrev:
Oki, jag skickade iväg fem paket igår och upptäckte efteråt att jag glömt stoppa i följebreven. Suck! Ni som berörs (Tinas, Stony, rBy... Vilket minne man har :rolleyes: ) får PM om betalning senare ikväll eller under morgondagen. Priset blev 220 kr/set + 25 kr i frakt. Ni som beställt både puckar och bobbiner betalar alltså sammantaget 320 kr inkl frakt.

Det är fan ett rätt ok pris :banana


Aha, undrade lite hur man skulle betala :)

fick mitt paket idag, ser kanon ut.
Tack för all tid du lagt ner ska bli ett sant nöje att få betala :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top