fläderblomst skrev:
2329408 Kunde inte hålla mig från att göra mig lite lustig över att du missade en nolla i ditt inlägg
Hursomhelst har jag fått hem mitt skinnställ i måndags. Med mina mått 1,79 väger 72. Precis tappat 7 kg massa sedan jag slutade med träningen, blir till att beställa ett strl 52 om man börjar pumpa lite igen
Hursomhelst så satt stället otroligt tight när jag fick hem det. Hade verkligt stora problem att få på mej det, för att inte tala om när jag skulle ha det av mej, lite svettig blir man ju också när det är så här varmt, så det var ett rent helvete. Svårt att stå upprätt med det på. Och skar in som faaen i grenen. Och fick lite ont i benen när jag åkte i riding position. Ryggskydd kunde jag glömma få plats med, speciellt mitt ufoplast som är extremt klumpigt. Efter att ha töjt stället ett tag och investerat i ett lite smidigare ryggskydd ska det dock inte vara några problem. Tips på smidiga bra skydd mottages varmt!
Iaf har stället börjat gett me sej nu redan efter ett par svängar på hojen. Sitter fortfarande lite för tight. En vecka till så sitter det som en smäck. Ska tillägga att knäskydd, armbågsskydd och sånt sitter precis där det ska på kroppen..
Är dock lite orolig för sömmar och anslutningar mellan skinn och stretchmaterial t ex i grenen. Dom måste ju ta otroligt mycket stryk när stället sitter såhär extremt tight. Antar att Fc-moto har ett års garanti på sina prylar dom också.
Ett helt grymt ställ för övrigt. Ser nästan lite modernt ut med min gamla ninja. Det blir väl att byta upp sej. På cykeln alltså..