Bet On Sm Vinnaren!

doordie

Gick med
15 Mar 2005
Hoj
KX500 för MX/Enduro/Motard/Isbana/Backe
1: Eifrem
2: Brokerud
3: Karlsson
4: Nilsson
5: Lind

Eifrem är kung, håller grejerna så finns det ingen som kan slå hon om.
En förebild för flera av oss.
Brokerud har ruskig kännsla och en kannonhoj i år. Bara han har ordning på grejerna så kommer det att räcka till en andraplats.
Jocke K är tjurig som få men en vinnare, kan han bara hitta lite inställningar på hojen och få lite motardtimmar i kroppen så kommer han att bli ruskigt snabb. Det som talar emot honom är väl att han inte har kört på alla banor där sm kommer att gå i år. Tänker på Östersund, har inte många varv på Linköping heller.
Christinan är snabb han oxå har haft lite oflyt, startade året med att bryta revbenen men han kommer att vinna rejs. Tippar han som vinnare i Östersund i år igen. Martin är lite tung för att köra in de sista tiondelarna som behövs i 450 klassen. Men jag hoppas att han bevisar motsatsen för han bjuder ofta upp till coola rejs och bjuder på sig själv.

1: Engström
2: Stambeck
3: Sörehall
4: Ståle B
5: Robin

Robin blir snabbare o snabbare för var dag och han kommer vara riktigt giftig när i slutet av sommaren bara han börjar ställa in hojen ordentligt och tränar lite. Är nog galen.....

Därför han kallas för Döden2 (och hojen är nu inställd)!! :tummenupp

Efter dagens träning på XXXXX,så säger jag att Engström,Döden2,Fredrik E och Sörehall hade "nästan" samma varvtider.
Längtar till första racet,blir sevärt!:yoparty

Hur som helst,kul med duktiga Östhammarsåkare....:D

Last edited:

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Är helt nollad inom motard-tävlingar, men hur blir det med vm-förare hos sverige? Hur går det till för å få vara med? Och vad tror ni om resultat?

Kan hända att det blir några svenska inhopp i VM nästa år men det är nog ingen som ska köra hela serien.

Ola Eifrem sku jag tippa skulle vara bland de 15 bästa vid enstaka race och bland de tio bästa i slutet av säsongen om han skulle köra en hel serie VM-rejs

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Kan hända att det blir några svenska inhopp i VM nästa år men det är nog ingen som ska köra hela serien.

Ola Eifrem sku jag tippa skulle vara bland de 15 bästa vid enstaka race och bland de tio bästa i slutet av säsongen om han skulle köra en hel serie VM-rejs
Jag tror att han skulle kunna prestera bättre än så om han fick lite tid att köra in sig på banan där VM racet ägde rum.
Killen kan åka hoj.

En kompis berättade att han började köra cross vid 15 års ålder och när han var 17 så van han JSM. Så nu är det upp till dig Olle ;)

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Jag tror att han skulle kunna prestera bättre än så om han fick lite tid att köra in sig på banan där VM racet ägde rum.
Killen kan åka hoj.

En kompis berättade att han började köra cross vid 15 års ålder och när han var 17 så van han JSM. Så nu är det upp till dig Olle ;)

Får jag en halv mille så ska vi nog fixa det :tummenupp

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Kan tänka att sälja min 96:a för omkring 280000:-.
Ett fynd mao.:D
Vid snabb affär kan jag skicka med 100 luftfilter.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!