Bettingtråden MotoGP / WSBK

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Jag är som vanligt motvals och säger att man måste köra Duccen som stoner för att överhuvudtaget få någon fart i skiten.
Som GP7 till GP10 var byggda har du helt rätt. Läste någonstans att man måste få upp värmen i framdäcket rejält och det får man bara genom att pressa den extremt hårt, något som passade Stoner men i princip ingen annan.

Tror det kommer att vara stor skillnad på chassi, viktfördelning osv om man jämför det Stoner avslutade säsongen på och det Rossi kommer att starta med 2011. Sen ska man inte förringa Rossis auktoritet, tror det är betydligt lättare för honom att få igenom förändringar än vad det var för Stoner.

Usch, känns nästan som en seriös diskussion det här :tungan
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Som GP7 till GP10 var byggda har du helt rätt. Läste någonstans att man måste få upp värmen i framdäcket rejält och det får man bara genom att pressa den extremt hårt, något som passade Stoner men i princip ingen annan.

Tror det kommer att vara stor skillnad på chassi, viktfördelning osv om man jämför det Stoner avslutade säsongen på och det Rossi kommer att starta med 2011. Sen ska man inte förringa Rossis auktoritet, tror det är betydligt lättare för honom att få igenom förändringar än vad det var för Stoner.

Usch, känns nästan som en seriös diskussion det här :tungan

Det passade väl inte ossien så bra stundtals heller. Lite som

tombola.jpg


Sen tror jag inte att förändringen kommer bli så brutal som du förutspår förräns 2012. Faktiskt.
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Sen tror jag inte att förändringen kommer bli så brutal som du förutspår förräns 2012. Faktiskt.
Det tror du bara för att du själv kör en sån där jävla gatsoffa. Jag som är uppvuxen med knivskarpa chassin, samurajslipade kamaxlar och ett sjukligt behov av att varva en motor stillastående vet att JB och VR kommer att ha en helt nya hoj om några månader!
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Det tror du bara för att du själv kör en sån där jävla gatsoffa. Jag som är uppvuxen med knivskarpa chassin, samurajslipade kamaxlar och ett sjukligt behov av att varva en motor stillastående vet att JB och VR kommer att ha en helt nya hoj om några månader!

Sa tvitaktshatar´n :tungan

Ny hoj betvivlar jag inte, men bättre är det jag betvivlar :)

PS: Var Hitlerföretaget tvungna att ta nytta av kamikazefolkets kunnande för att till slut gå ifrån världens bredaste MC-morot? :gnissla DS.
 

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Off topic:

Men är det okey så slår jag vad om 50:- att kawwan är svagare än BMWs1000rr i Masterbiketestet (lär bli motoreffekt).
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Off topic:

Men är det okey så slår jag vad om 50:- att kawwan är svagare än BMWs1000rr i Masterbiketestet (lär bli motoreffekt).

Nädu, det är inte ok.

Du kan däremot slå vad om att BMW kommer före Kawa i Märkes-VM 2011...

Masterbike, är du femton eller? :rolleyes:
 

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Nu frågar jag mig vad min ålder (30 på pricken) har med ditt intresse att masturbera till masterbike?

Masterbike är lite som Hänt Extra. Glamour för att sälja till dom lättlurade... :)

Jag vet hur gammal du är då varit klasskamrat med min grabb och hemma hos oss och "lekt":D
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Pro Superbike på Anderstorp, spännande.

Vem ser vi som vinnare? Tar någon rekordet?

Jag slänger ut följande:

Filip Backlund som segrare i race 50 spänn
Nytt varvrekord 1,31,00-1,31,99 50 spänn

Vem är på?
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Pro Superbike på Anderstorp, spännande.

Vem ser vi som vinnare? Tar någon rekordet?

Jag slänger ut följande:

Filip Backlund som segrare i race 50 spänn
Nytt varvrekord 1,31,00-1,31,99 50 spänn

Vem är på?

Att Backlund kommer vinna vågar jag inte betta mot ,, men varvrekordet kommer inte vara under 1.32 tror jag så 50 lapp e jag beredd att satsa på det :tungan
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag sätter också emot gällande varvrekord.

Dessutom sätter jag 100 kr på att Bens Spies kommer vinna minst ett race i år.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top