bike i trollhätan

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
Honda CBR 600RR
Thomb skrev:
Trippen din o hem var höjdpunkten för min del som sagt denna Bikedag. Skall man likt mig inte ha nått går tiden rätt snabbt tills man lessnar på att mingla runt där. Får se till o komma upp tidigare nästa år så man är först i kön på BÅGARNA!!! :yoparty

Där rullade ett par spänn va? :)

:D Japp! :tungan Men ändå :D Hehe, jag gillar ju det...

För övrigt så stinker mina jeans öl pga en klant som spillde öl på mig :4skrika
Men nu ska jag sussa :)

Take care alla bikers :pannkyss

Ronnie

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Såld:KTM 660 SMC -04, Såld:R6 -00:a
Gixxer 05 fanns inte för provtur, men ja lekte lite med Mt 1an och den drar fan på vilken vxl du än har, bikes hoj var dessutom steg 2 trimmad (va de nu betyder) lätt coolaste ljudet på en hoj och R1 05 gick inte så dåligt heller.

Nya däck till motarden fram o bak bara 3700 med montering :) , o en burk kedje vax så klart, blir dit i morgon o leta mer prylar :tummenupp

Ekberg

I like TWINS !!!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV650S
Va där med bilen i dag eftersom jag hade tjejen med.
(precis sålt hennes ställ och letar nytt)...

Känns som dom kör med lite "försäljarfultrix". Lite väl hypat allting.
Dom har en del grejer för låga priser men då är det bara en massa udda grejer och knepiga storlekar för att få sålt andra prylar som är mindre billiga...
skulle ha tag i ett par extra handskar som är lite tåligare mot kyla, letar i en låda med lite olika handskar i.
Det låg en stor lapp på lådan där det stod handskar 100 :- på.
dom flesta handskarna hade ett pris på ca 395:- på lappen som som satt på handskarna, men jag antog att det va 100:- som gällde. men inte då dom kostade 395:-.
Det fula va att det stod 395 på en röd prislapp men om kollade under den prislappen så stod det 395:- där med....

ja ja det blev inga handskar men däremot 4 liter motul för 350:-

I morgon (om några timmar ) åker jag dit med hojen så att man kan provköra lite hojar...

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Thomb skrev:
Har precis betat av 2h och har 10h kvar på mitt nattpass. Sen e d ju MotoGP imorn 08.30 (Rossi rules), så den dagen sover ja mest bort... VAR VA DU DÅ! :pannkyss

Jag var där o ska dit idag igen(har rätt nära) så jag behöver inte stressa dit, gött när det är på hemmaplan hehe

Ronnie

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Blev ett par enduro brallor o en skydds jacka med 700 i rabatt,,

Tydligen någon som krachade rejält med en provhoj R1 -05

Hoppas det gick bra,

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Japp det var nån som satte bikes lånehoj (r1) i sidan på en volvo, killen som körde hojen överlevde vad ja fått höra, men hur han mår är ju en annan sak,
förmodligen känns självrisken på 13k ganska så ointressant i det läget! //p

Ronnie

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Stackarn,,, Själv ekade de i huvet efter man skrivit på om självrisken, så man inte testade hojen för hårt, även en enkel ner läggning utan person skador kan bli dyrt, 13-14 000 växer ju inte på träd direkt :(

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
red_ninja skrev:
Japp det var nån som satte bikes lånehoj (r1) i sidan på en volvo, killen som körde hojen överlevde vad ja fått höra, men hur han mår är ju en annan sak,

Snacka om jobbigt läge! En sak att smacka in i bil med egen hoj, men med lånehoj dessutom? Hoppas det gick väl för alla inblandeade iaf!

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
red_ninja skrev:

Att en snubbe kunde förstöra för så många. Mig inräknat som aldrig fick chansen att prova R1:an igår :(
Hoppas killen klarar sig utan men, men att han oxå har lärt sig ett o annat.
Visst körde jag dom hojarna jag provade rätt snabbt men försökte ändå att köra med något förstånd i behåll, iaf. såpass att jag klarade mig från krasher.

Dessa var dom hojarna jag hann prova. ZX-10R är förövrigt det värsta jag har provat hittills eftersom jag nekades att köra nya GSX-R1000 K5 och R1:an total skrotades innan jag ens fick sitta på den. Skulle ha ljugit mer för Jerker o smörat :hihi

Bifogat

• Jag_R6_Lambo.jpg
    Jag_R6_Lambo.jpg
    97.9 KB · Visningar: 114
  • Jag__KTM_LC4.jpg
    Jag__KTM_LC4.jpg
    98.8 KB · Visningar: 82
  • Jag_ZX6R.jpg
    Jag_ZX6R.jpg
    82.8 KB · Visningar: 92
  • Jag_ZX-10R_2.jpg
    Jag_ZX-10R_2.jpg
    115.1 KB · Visningar: 92
Last edited:

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
ZX10R
Jag körde också zx10an det var det värsta jag kört hittils nu sitter man här med köplust/ångest å vill bara ha.

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
friction skrev:
fin lamborghini i bakgrunden...

Ja. eller hur. Allt bleknade omkring den när den drog förbi. T.o.m. den fina R6: an jag satt på :hihi

[blom] skrev:
lägg upp några mer bilder :) !

Jag har lagt upp dom bilderna jag tyckte var bra. Andra som har bilder därifrån får oxå gärna lägga upp bilder.

Jag träffade för övrigt en Göteborgare som hade en blå/vit parallell importerad GSXR K5:a. Han hänger inte här på SH sa han men han hade ett vad jag tyckte var ett jävligt grymt larm på sin hoj. Scorpion nånting hette larmet. Den hade även i fjärren en person sökaren som pep när larmet aktiverades.
Är det nån mer på SH som har ett sånt larm eller känner till den bättre. Skulle gärna vilja hitta deras hemsida.

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping