Bike weekend Vås+ The Ark U-a 18/6

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Jamen!! :)

Det börjar närma sig att åka till Västerås.

Jag har ännu en anledning att åka dit på lördag för jag ska hämta nytt fotpinnefäste och växelpinne på Forza Racing (om det hunnit komma tills dess.)

Så jag kommer nog inte att ha så skitbråttom dit, eller kanske just det jag har, innan jag sparkat sönder pinnfästet så allt ramlar av. Sen hoppas jag kunna byta det på plats. Men i allafall...... Jag vill sticka runt nio tio tiden.

JAKE

Dr:JaKe
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Yamaha R1 Kawasaki zx7-R Ducati Monster 900 Ducati monster 800 Yamaha XT 600 KTM 660 Suzuki T250R CF Moto 625 Yamaha SR500
? ska du inte va me och köra?

JAKE

Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Yamaha R1 Kawasaki zx7-R Ducati Monster 900 Ducati monster 800 Yamaha XT 600 KTM 660 Suzuki T250R CF Moto 625 Yamaha SR500
Det går ju att anmäla sig ända till på lördag! 07.00-09.30 så det blir ju att kliva upp i gryningen asså! är det ngra som e sugna att haka på vid 07.30! träffas vid pumpen eller? :tummenupp

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Fan! Jag kommer att vara i Danmark i helgen... Kommer inte mao.

JAKE

Gick med
28 Oct 2004
Hoj
:mad: Fan också! det va inte bra! jaja men det kanske finns andra!?....

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
I Danmark finns det öl. Mycket öl. :)

Jag samt flera jobbarkompisar skulle tydligen flyga ner och partajja. Senil som man är så hade jag såklart glömt bort det. När de nämnde öl så kom jag ihåg.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Är det någon som har lust att åka typ vid nio tiden, och gärna den tråkiga vägen? Jag är rädd att mitt fäste kommer att gå av och det blir ju lite jobbigt då om jag är själv.

Ska tejpa med silvertejp så kanske det håller lite bättre....... :)

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Lotta skrev:
Är det någon som har lust att åka typ vid nio tiden, och gärna den tråkiga vägen? Jag är rädd att mitt fäste kommer att gå av och det blir ju lite jobbigt då om jag är själv.

Ska tejpa med silvertejp så kanske det håller lite bättre....... :)

Om ingen vill åka med dig så kan jag iaf följa med den sista biten (från Hummelsta).
Kommer köra fyrhjuling, så jag har plats för ett antal rullar silvertejp och en drös verktyg...

R.R.B

JO ¤_¤ HAN
Gick med
18 May 2005
Hoj
. . . . .
:hej Jag kan sällskapa till v-ås.
Har ändå tänkt åka dit och 09.00 funkar för mej.
Samling på max 08.45?

fler som hänger på?

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
någon som skall dit idag???

Jag vågar inte åka med min hoj som den är just nu så, jag har två fribiljetter som jag inte kommer att använda idag så ring eller pm:a inom närmsta timmen om ni är intresserade av dem.

kram, kram

Lotta

JAKE

Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Hemkommen från v-ås!
Kvalade in på plats 16... skulle köra finalen i dag linade upp hojarna i morse i startföljd.. går för att hämta handskarna kommer tillbaka och nyklarna sitter inte kvar i tändnings låset! :confused: vafan! idiot hur kunde jag lämna kvar dom! jaja inget att göra ngn va skrajj att åka på stryk ,finalen drog igång och jag stod där och tittade på och missar hela skiten, då ropar speakern att ett par nyklar kan hämtas i info-tältet mycket riktigt mina nycklar faan va sur man blir! :mad:

JAKE

Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...