Bor man redan här så är det klart man går dit. Behöver ny hjälm så det är ju perfekt också
är själv från thn från början men bor numera i skövde... självklart missar jag inte bike dagarna vädret får vi hoppas vi har me oss bara.. tror det e rätt bra chanser till lite sol i heligen
Jag ska dit och uppemot 9 cyklar till från Lidköping. Vi samlas vid arenan kl 11, vore kul om ni tog vägen förbi?
låter kanon ju fler vi blir desto roligare jag körde ner min mc idag i regnet till thn drog på mig ett regn ställ bara över skinnstället gick kanoners jag kommer va där över hela heligen åker imorn men måste ha med mig barnen då min sambo dratt på spa weekend så därför jag fick köra ner mc:n idag så jag får me mig barnen imorn... annars hadde det vart j__igt roligt o åkt ner ett gäng.. Men det finns ju fler här som åker verkar det som o lidköping arena e ju en bra samlingspunkt för alla
Glömde att säga att vi åker på lördagen! Okej synd att du inte kunde hänga med.
När är stunt showen?
Vore kul om någon annan åker med
vilket datum är det? och dag? ... anatr att du menar villas arena vid donken? .... om det passar med datum och tid kanske vi kan komma 3 från falköping med
ska kika lite på det ... problemet blir barnvakt ...kan inte lova något mvh
Matti Tepsa hoppar in som stuntman.
Jag tänkte åka ner och se om man kan hitta några nyblivna 2012 1000 kubiks ägare att avrätta på nån raka med min 10 år gamla r1:a
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|