Bikedagarna

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Den rutten vi tog, över Ljungskile - Lilla Edet - Trollhättan. Var riktigt riktigt nice. Speciellt mellan Ljungskile o Lilla Edet, gudomliga vägar, som jag aldrig åkt tidigare. Men det var absolut inte sista gången!! :tummenupp Däremot var det som vanligt en del grus vid sjön innan Ljungskile :näsblod

ah vägen mellan lilla-edet o ljugsnkile va grym, tom med motarden :tummenupp

angående GBGARNA, så tror jag dom inte vågade komma pga att ljungskile spöade blåvitt igår :tungan :yoparty
 

#86 Anders

Lämnar Hjärnan i Depån!!!
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Hemma
Hoj
Retta -04 såld. Gsx-R 600 K8 såld, Yamaha YZ 250F -07, KTM 690 SMC -09 såld, Ducati Multistrada 1200 S
Kul att så många kunde komma idag, säger som alla andra syn med gbg. Kommer flera tillfällen i sommar :yoparty

Väg valet var bara ett av många många andra goa vägar som finns runt om i detta området.

Hade dock förväntat mig lite högre fart för att få kurvorna att bli riktigt sköna, men svårt när vi var så många.
Måste sett mäktigt ut speciellt igenom Sjuntorp.

Nästan så man skulle velat stått vid sidan å kollat ist :D

Hoppas ni hittade bra parkering på bike, själv var man tvungen att dra vidare.

Tack för idag alle sammans :tummenupp
 

Kneedrag

Guest
Faaaan att man inte åkte till Göteborg tidigare igår . På Johans MC kunde man provköra KTM RC8 tills någon la den i backen. Typiskt man missa det he he

Tack alla som var med , det var:tummenupp en trevlig hoj tur. :tummenupp
 
Last edited:

Alstare

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2006
Ort
G:a Masthugget
Hoj
K1 1k
Kanonkul dag idag. Kollade inte Bike alls.
Hamnade nere i Göteborg där man fick provköra Busa 08, B-King och Zx10.:tummenupp :tummenupp Lite roligare än det Bike erbjöd för provkörning:tungan Både Johans Mc och Din MC Center hade provkörningsdagar idag.
Gratis varmkorv och dricka fick man av Suzuki Dealern :tummenupp :tummenupp

Håller med om att den alternativa bike-dagen i GBG var helt ok den också :)
Får passa på att tacka dig och Peter för mycket trevligt sällskap på "din MC"! :tummenupp
Grymt fin hoj du hade också!! :yoparty
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Faaaan att man inte åkte till Göteborg tidigare igår . På Johans MC kunde man provköra KTM RC8 tills någon la den i backen. Typiskt man missa det he he

Tack alla som var med , det var:tummenupp en trevlig hoj tur. :tummenupp

KTM RC8 kunde man även provköra på bike. Vilken skojig hoj!!:yoparty BMW HP2 Sport var inte dum den heller, attans att man just har bytt hoj :rolleyes:

Tack för en trevlig tur igår. Hoppas det blir många fler!
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Mycket trevligt. Kul att äntligen få göra en SH körning, så var bara nya ansikten och några fick man hälsat på i alla fall, men saknade gbgare, hade varit kul att få skaka tass med några av er.

Hade också väntat mig högre hastigheter så man fick köra kurvorna lite roligare, men svårt med så stora grupper och fick utlopp för det på hemvägen från Bike själv, så var toppen :)

Hoppas det blir fler organiserade körningar snart igen och räkna med mig i så fall.

Hoppas alla hade kul på Bike av er som stannade. Tyckte det var lite väl få provkörningshojar för så mycket folk och vänta 20minx17 pers för att få köra är inte min melodi så drog vidare ganska snart.

/Macaper
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Kul att så många kunde komma idag, säger som alla andra syn med gbg. Kommer flera tillfällen i sommar :yoparty

Väg valet var bara ett av många många andra goa vägar som finns runt om i detta området.

Hade dock förväntat mig lite högre fart för att få kurvorna att bli riktigt sköna, men svårt när vi var så många.
Måste sett mäktigt ut speciellt igenom Sjuntorp.

Nästan så man skulle velat stått vid sidan å kollat ist :D

Hoppas ni hittade bra parkering på bike, själv var man tvungen att dra vidare.

Tack för idag alle sammans :tummenupp

Tidsoptimismen tog över...vi var en smula sena överallt kan man säga....:rolleyes:

Vi hade å andra sidan lite högre kurvhastighet...:D men kom aldrig ikapp ändå...:(

Det var tjockt med hojar vid Bike.....och med solen rakt i nian så kändes det som en riktigt trevlig dag...:cool:

Nejdå, det var bara positivt :tummenupp
:D

Ber om ursäkt att jag inte väntade in alla vid stoppet i Strömslund....

Tvättade hojen hemma hos föräldrarna men vädret hem igår gjorde att den ser ut som skit igen...ja ja, vad är väl en bal på slottet....:)
 
Last edited:

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Faaaan att man inte åkte till Göteborg tidigare igår . På Johans MC kunde man provköra KTM RC8 tills någon la den i backen. Typiskt man missa det he he

Tack alla som var med , det var:tummenupp en trevlig hoj tur. :tummenupp

Det var fredagens första provkörning som slutade illa.
Jag var där halv tolv på fredag och då var den redan klotad. Hade tänkt och provköra den, så det fick bli ZX 10 istället.
 
Last edited:

Wassblad

Allsmäktig
Gick med
20 Dec 2006
Ort
Uddevalla
Hoj
XT660R - 11
bilder...!?!

Var det någon som tog lite bilder eller filmade!?

Tänkte klippa ihop en liten film nån dag, men har bara film från själva körningen. Bandet tog slut innan vi kom fram :)

Så om någon har nått att bidra med så skicka ett PM :tummenupp
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Var det någon som tog lite bilder eller filmade!?

Tänkte klippa ihop en liten film nån dag, men har bara film från själva körningen. Bandet tog slut innan vi kom fram :)

Så om någon har nått att bidra med så skicka ett PM :tummenupp

Jag såg ju en som filmade (Nicco) och en som fotade (Firefly), när vi stod på torget iaf! :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top