Biker boys!!!

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Jag tyckte att "The fast and the furious" var en jävla fjant film, men det var tydligen bara toppen på isberget. Länge har man längtat efter en ball film om streetracing med hojar men förjäves. När dylikt ny kommit så är det det värsta skit jag set i hela mitt liv, jag var tvungen att stängda av efter halva rullen. Den inhåller bla höjdpunkter som "omkörning av mellan 2 raceande hojar ståendes på tanken i 200 blås", "folk som kör utan hjälm eller gogles i 200 utan att ögonen rinner eller att håret fladdrar" och "dragrace på grusväg". Kort och gott se den inte om du någonsin varigt närmare en racehoj än att ha sett den på bild!!!.
-Fy faan vilken jävla skitfilm!!! :finger

p.s. Jag soppar hellre stålull innanför förhuden än ser den igen!!! :eek:

Last edited:

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Hightuned skrev:
Jag tyckte att "The fast and the furious" var en jävla fjant film, men det var tydligen bara toppen på isberget. Länge har man längtat efter en ball film om streetracing med hojar men förjäves. När dylikt ny kommit så är det det värsta skit jag set i hela mitt liv, jag var tvungen att stängda av efter halva rullen. Den inhåller bla höjdpunkter som "omkörning av mellan 2 raceande hojar ståendes på tanken i 200 blås", "folk som kör utan hjälm eller gogles i 200 utan att ögonen rinner eller att håret fladdrar" och "dragrace på grusväg". Kort och gott se den inte om du någonsin varigt närmare en racehoj än att ha sett den på bild!!!.

Vadå?? Har den kommit ut på video??
Eller har du laddat ner den??

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Men hallå, den var väl bra? Buse med NOS är väl helt OK och sen köra det på grus går väl bra? :)

hur ofta möts man upp ute på en åker (äng?).
att hoppa med en blade hör väl till vardagligheterna eller hur?

och precis... att gå imål på ett dragrace stående på hojen är väl tufft?? alla kan väl stå upp i 200+ ? :)

Nä som sagt, mkt sakfel i filmen, undrar vad Morpheus tänkte på egentligen när han skrev på för den här filmen... och dessutom har han blivit fet!

Well well... man får väl kolla på nån lämplig fastbikes film eller nåt sånt istället :)

//Håkan

M71

King of the road ...
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
t
Hightuned skrev:

Inte nog med det ... den gamle gode Morpheus (Lawrence Fishburne) som man snart föväntar sig att se i en grym uppföljare i och med att Matrix reloaded är på ingående ... är ju så smällfet att han hade förlorat alla sina lopp pga det!!!

Ha ... å när alla skulle gasa i takt på begravningen sen då ... hmm .... jaja

Jag laddade ner å såg den ... var väl en jäkla tur att man inte betalte för det eländet!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
ni måste se bortom alla dåliga effekter. En effekt är ju klart när dom går i mål på grusvägen o bromsar ner hojarna till stillastående på ca 3-5 meter, klart impregnerad blev jag.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Ravetrancer skrev:
ni måste se bortom alla dåliga effekter. En effekt är ju klart när dom går i mål på grusvägen o bromsar ner hojarna till stillastående på ca 3-5 meter, klart impregnerad blev jag.

dessutom så gillar jag filmen, för att man fick se lite schyssta hojar......och bikerboys, dom finns i gbg oxo numera har jag hört. :)

Benjamin

Ödmjukast
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1300BK -08
Håller med dig Rave, den filmen är det värsta skit som NÅGONSIN gjorts!!! Inte ens dålig nog att vara kalkonrolig.
Och till råga på allt så sket datorn ihop sig totalt när jag sett typ halva eländet. Nej, akta er nooga för den filmen! (Needless to say såg jag ju inte resten av filmen när jag hade fixat datorn...)

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Blev ju bara tvungen att se vad det var för film. Lyckades ladda hem del 1(2) två gånger :rodnar så jag har bara sett halva, dessutom var det den sämsta tänkbara kvaliteten på filmen...
Men frågan är om det är värt att slita på tagentbordet för att få se resten. Skräp tror jag kan sammanfatta mitt intryck!

Jag gillade speciellt när grabben skulle blanda sig i något rejs. Hystar i väg hojen på sidan av vägen, flyger över ett staket, kör ikapp och om. Avslutar med det tidigare omtalade "stå på tanken över mållinjen" tricket... Herregud, någon form av självkritik kan de väll ha. Med tanke på vilken målgrupp filmen har så borde de kanske hålla igen lite på överdrifterna.

Nej, betyget blir en puch av fem möjliga :fakta

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Var kan man ladda hem filmen, lite komedi har ju aldrig skadat någon?!?!?!

cbr_micke

Mmmgaht
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
MT10
måste hålla med om de dåliga overkliga sekvenserna man såg i filmen, o det skulle ju alltid vara jämnt o så turades de om att gasa lite så de skulle se ännu jämnare ut.. haha nej fyfan vikken jävla skit film, orkar inte nämna alla skit saker, men var det inte rätt mc ljud till varje mc som körde? ducatin lät som en twin o de andra som radfyror ;)

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...