Bikerboyz STHLM kör wheelie machine

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Intressant inställning till en befogad och seriös fråga.....

Jag skrev i all välmening och nyfikenhet, men för att försöka förtydliga för dig:
Om 100 av 100 potentiella köpare slår till för 1200kr så tjänar du: 100x1200= 120 000kr
Mer realistiskt utfall till samma pris kanske är 50 av 100...: 50 x1200= 60 000kr

Men om nio av tio köper din tjänst för t.ex. 900kr så blir det: 90 x 900= 81 000kr

Hänger du med?

Att allt skulle vara gratis med "mitt" sätt att tänka får du också gärna utveckla :tummenupp

Antaget de siffrorna är det alla gånger mer värt att vara dyr.

Halva uppoffringen men samma pengar.

:hihi :D

Last edited:

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Helt otroligt vad folk gnäller, och som om det inte räckte att gnälla på att den finns överhuvudet taget, dessutom vet andra hur man räknar ut en bättre taxa.

" förstår du vart jag vill komma?" Ja det gick inte direkt att missa att du tyckte det var för dyrt Mikey....

Förmodligen är taxan tänkt att faktureras, och den som får fakturan ( div utställare, mc-firmor osv ?) får göra vad den vill med ytterligare debitering, per kvart, halvtimme eller bara bjuda...

Det är väl ingen som tror att de ställer upp den på skogskykogården en Onsdag och hoppas att någon ska dega 2.400,- för att sitta ensam och rycka i styret i två timmar? Eller är det vad ni tror?

Vet inte om det var här jag läste det men det handlade om en Amerikan som såg en fet bil och tänkte -Fedt, en sån ska jag köra en dag, vilken lyckost!!

Och en svensk som såg samma bil knöt knytnävarna i fickorna och muttrade -Hora, jag ska slita ut han ur bilen o spöa honom, vem fan tror han att han är egentligen......

Ja jisses.........

Klaga...har jag klagat...? Man ställer en helt befogad fråga i all nyfikenhet, och kan inte ens få ett någolunda seriöst svar?

Och inte nog med det, sen kommer någon annan "försvarsadvokat" in och vet ALLT :banana Så kul så kul!!!

Att jag tycker det är lite dyrt kan du kanske förstå om du läser det jag skriver en eller kanske två ggr till...

Och vad gäller dina sista två rader så tillhör jag den första :tummenupp

Antaget de siffrorna är det alla gånger mer värt att vara dyr.

Halva uppoffringen men samma pengar.

Äh, glöm det. Jag ger upp!

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...