Bikerdancetävlingen 2008! (SBOTY-08)

Upp:tummenupp :)

Kom igen nu, ingen som har tråkigt?:va

:rolleyes:

Din video var ju så ruskigt lång! Hur ska någon kunna tackla den?

Nej, jag pallar inte utmaningen...

hahahahhahahahahhahhahahaha hur fan har ja missat detta!!!!! hell yeah ja ska lägga ut en film! ska försöka hinne med det i veckan!!:tummenupp

hahahahhahahahahhahhahahaha hur fan har ja missat detta!!!!! hell yeah ja ska lägga ut en film! ska försöka hinne med det i veckan!!:tummenupp

Jag tror att du blir första tjej med det, dom andra har inte vågat.

Får man möjligen se en pardans med dig och den manlige vinnaren sen?

Jag tror att du blir första tjej med det, dom andra har inte vågat.

Får man möjligen se en pardans med dig och den manlige vinnaren sen?

har bara kollat limez bidrag, orkar inte kolla igenom alla sidorna. finns där andra som lagt ut, som jag förstått av dom senaste inläggen verkar det inte vara nån annan som gjort d. men d e väl inte så konstigt, så många torrbollar som d finns här......:D :D :D :arsele

har bara kollat limez bidrag, orkar inte kolla igenom alla sidorna. finns där andra som lagt ut, som jag förstått av dom senaste inläggen verkar det inte vara nån annan som gjort d. men d e väl inte så konstigt, så många torrbollar som d finns här......:D :D :D :arsele

Det är en till som är med i tävlingen:tummenupp

Ja, många torrisar finns det:mad: :näsblod :)

Gör ett trådlyft, tycker att det borde finnas fler som har tid över och har tråkigt :va Upp med filmer!:D

Haha! Grymt kul. Totalt talanglös som jag är försökte jag göra en film. Insåg snart att man behövde lite talang för att det skulle bli kul.

Haha! Grymt kul. Totalt talanglös som jag är försökte jag göra en film. Insåg snart att man behövde lite talang för att det skulle bli kul.

Ähh, det är väl nästan roligare om du är riktigt dålig eller? :va

:D:gnissla:)

Hur gör du för att köra både video och musik i dubbla tempot? Jag får bara videon att gå i dubbla i Windows Movie Maker.

Hur gör du för att köra både video och musik i dubbla tempot? Jag får bara videon att gå i dubbla i Windows Movie Maker.

Jag lägger låten som ljud och sen lägger jag en valfri bild som "Video", och sparar till datorn. Öppnar den nyss sparade filmen i ett nytt projekt, lägger den som video och snabbar upp/dubblar, och sparar till datorn.

Sen lägger du din dansfilm som video i ett nytt projekt och den tidigare filmen (med uppsnabbad musik och random bild) lägger du som ljud, då visas inte bilden och på så sätt kommer ljudet från en film till bilden/videon av en annan. Sen ändrar du ljudnivå och tar fullt ljud från "ljud/musik" :tummenupp

Lite rörigt men det är så man får göra i WMM :)

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back