smilfinken
Gudomlig sporthojare
De benen går verkligen hela vägen upp.Jag skall försöka kompensera:
De benen går verkligen hela vägen upp.Jag skall försöka kompensera:
Jag gillar kurvor bättre, i fler sammanhang.Hon står och putar med röven för att bli "attraktiv". Då drabbas annat.
Jag skall försöka kompensera:View attachment 489036View attachment 489037View attachment 489038View attachment 489039View attachment 489040
Bättre med en snabb raksträcka fram till kurwan!Jag gillar kurvor bättre, i fler sammanhang.
- Jag med. Oproportionerligt.Ja, jag ställer inte heller speciellt höga krav på perfekt utseende, alla kan ju inte se ut som mig, men jag hajade till
Vackert fårmulerat, som väntat!Man får tycka vad man vill. Det är okay.
Min erfarenhet är att över tid, så har kurvor en förmåga att utvecklas till sfärer - medans raksträckor över åren kan komma att få en viss kurvatur. Tänk snabba sweepers som man har full sikt igenom, ser vad som kommer härnäst och ger en möjlighet att ladda på där det går - eller ta det försiktigt så man inte ställer till det för sig.
Nu en bild på ett...
View attachment 489044
...meta får.
Du hade inte reagerat om hon hade stillettklackar och nån utstuderad posé.- Jag med. Oproportionerligt.
De benen går verkligen hela vägen upp.
Dom behövs för att hon ska kunna utföra sina konster!Himla tjat om benen, dom läggs ändå åt sidan...
- Åhjo, klackar o pose botar inte det där.Du hade inte reagerat om hon hade stillettklackar och nån utstuderad posé.
Nu har hon crosstövlar...och typ 35 i storlek.
Hon hade helt klart rönt större framgång i "svanktråden" utan att ens anstränga sig.- Åhjo, klackar o pose botar inte det där.
Crosstövlar är ozexigt dessutom. Storlek 35 är sexigt..det har min trolovade
Underbara vägar däruppe. Tyvärr har jag inte kört hoj där bara bil men det var några trevliga timmar.Alanis Morrisette på Mulholland.
- Nu är det ju både babes o bikes man får kommentera så - kan någon på fullt allvar gilla det där fullt synliga fackverket på monstercyklarna? På med en sportkåpa för fandern!Alanis Morrisette på Mulholland.
View attachment 489068
Yes, det är hennes Monster.
Samma hoj syns i videon här - hennes underbara spoof på Black Eyed Peas.
Ja.- Nu är det ju både babes o bikes man får kommentera så - kan någon på fullt allvar gilla det där fullt synliga fackverket på monstercyklarna? På med en sportkåpa för fandern!
*duckar för returreplikerna*
Pfffft… Fotoshoppade?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS