Äsch, det är inte så noga när man skruvar med HD.Jag blir så jäkla avundsjuk på ynglingarna som fortfarande har så bra syn att dom kan mecka med solbrillorna på!
Påminner om denna tråd https://www.sporthoj.com/forum/threads/myterna-frihet-och-brudar.108640/Första besöket i den här tråden, men en sak kan jag försäkra: "Bikes and babes" funkar inte. Jag har testat i årtionden utan att kunna locka några brudar. I o f s så kör jag mest Honda CB250 och Suzuki GT125, men ändå. Och så är jag närmare 70 år och tandlös, men inte ens brudar över 50+ verkar intresserade. Så nästa vecka ska jag gå över till min Volvo 240 med stereo, och rocka loss till Creedens och ZZ Top. Det ska väl ändå ge önskat resultat.
Helt ärligt- lycka till, och återkoppla gärna om hur det framskrider.Första besöket i den här tråden, men en sak kan jag försäkra: "Bikes and babes" funkar inte. Jag har testat i årtionden utan att kunna locka några brudar. I o f s så kör jag mest Honda CB250 och Suzuki GT125, men ändå. Och så är jag närmare 70 år och tandlös, men inte ens brudar över 50+ verkar intresserade. Så nästa vecka ska jag gå över till min Volvo 240 med stereo, och rocka loss till Creedens och ZZ Top. Det ska väl ändå ge önskat resultat.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|