Gör inte om det där.
Du tycker inte om mopeder!Dags för vår vän att skapa tråden som heter Mopeder & Herrar! Den kommer jag att undvika!
Rätt, lika lite som nakna herrar...Du tycker inte om mopeder!
Jaha.....men det var ju min sambo som tvingade mig - jämlikt ska det varaTycker det är lite ont om dessa bilder här! Så med risk för att bli kallad mansgris så börjar jag med att posta en tråd med Babes tillsammans med hojar!
(För er tjejer så får ni juh gärna posta bilder med karlar då om ni vill, allt i jämställdhetens tecken )
Fyll gärna på med era egna bilder!
/Jocce
Visa den för din sambo då - jämligt var detJaha.....men det var ju min sambo som tvingade mig - jämlikt ska det vara
Heter hon Bosse...?Jaha.....men det var ju min sambo som tvingade mig - jämlikt ska det vara
Förmodligen Bo, Kim eller Glenn, könsneutrala namn men med kvinnliga skådisar och artister.Heter hon Bosse...?
- Ooh...det där är väl en Husqvarna 250-74? Ser iallafall ut precis som den jag hade när jag var i hennes ålder.
Tur att man snabbt kunde ta sig till #583 efrer det där.....Eftersom det avkädda verkar locka så...
Sextiotalsvespa kan alla köra...Tänk så mycket snyggare damerna blir så fort det faktiskt ser ut som att de kan köra hoj och inte bara klätt av sig och ställt sig i närheten.
Enda sättet att ligga med en HDView attachment 459435o vem var det som inte vill ha en HARLEY
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|