- Hojen var riktigt cool, även om det var fel färgsättning. Tjejen..tja, ganska ordinär o inte mycket till sexig bikerbabe enligt min smak. (som föredrar mer lättklätt i den här tråden ; )View attachment 468704
Är det bara jag som sitter och kollar på linjerna? Hur underdelen på svingen förlängs stilfullt med designen på kåpdekaler och lack. Franco Uncini var inte så ful hon heller.
är det joan jett hon den blonda sångarskan ?Det var rackarns vilket starkt och intensivt månsken/moonshine det var därna! Även jag har moonat, vi körde om The Runaways när de -78 var på turné i Sverige, Östervåla.
Runaways spelning stormades
<p>Rockbandet The Runaways fick oväntat besök uppe på scenen när de gästade Östervåla utanför Uppsala 1978. Bandets udda turnéupplevelse är ett riktigt starkt konsertminne.</p>unt.se
Hoztic postade ett foto på den svarthåriga läderklädda Joan Jett, gitarrist. Cherry Curry sjöng.är det joan jett hon den blonda sångarskan ?
nu jag med. fick inte hon den blond att hänga ihop med joanHoztic postade ett foto på den svarthåriga läderklädda Joan Jett, gitarrist. Cherry Curry sjöng.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|