AndersIvar
Medlem
För den som vill shoppa Lidl-ryggskydd finns det från och med imorgon på Lidl med sänkt pris till 299 kr tror jag det var...
Har oxå Halvarsson track. Det täcker svanskotan på mig så även om det ser kort ut så är det tillräckligt långt att täcka ryggen din. Finns i 3 storlekar oxå
Sitter bekvämt, kan bli aningen varmt dock!
Jag fattar inte varför Dainese skickar deras NYA ryggskydd för testning. Dainese har ett nyt skydd som säljs även i Sverige, som är CE-klassat "Typ 2", alltså Level 2. Detta är dessutom BILLIGARE, 1095kr.
På papperet så är detta ett ryggskydd som borde vara i toppen ock fajtas. Jag har kännt på det det och jag är grymt sugen på ett köp!!
Wave är gjort tunnt för att vara luftigt, och därför hamnar det inte i topen...
Se det nya skyddet:
http://www.dainese.com/ita/articolo.asp?cat=1,2,3,7&nome=BACK_SHIELD_AIR_7/8&articolo=1875933
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3274319&postcount=4
Jag vet inte om jag håller med, klart kardborre slits. Jag lät min skräddare byta bara den mjuka sidan för typ 50 spänn. Sen funkade det "som köpes" igen.
Enlligt Dainese hemsida är det ryggskyddet för Skidåkning. MC-skydd har högre krav på sig och är därmed att rekommendera.
Hej. Var och provade ett skydd på lidl, men tyvärr fanns det bara storlek M kvar. Vet inte riktigt hur långt ett skydd skall vara, så vill nån expert berätta om jag kan köpa detta eller inte? Är 1.82 lång, 76kg. Det vita är bältet å inte kallingarna som syns, så det går ganska långt ned ändå....
mvh Martin Samuelsson
Idag fanns där 2st Large kvar, sablar tänkte jag som höll tummarna efter tipset, jag skulle ha Medium. Men jag drog förbi Lidl i Mölnvik på Värmdö och där fanns 2st Medium och 2st Small (numera bara ett Medium), 299:- som sagt, kanon.!fanns ett gäng ryggskydd på lidl idag på söder, Magnus Ladulåsgatan 3
Får man fråga hur lång du är krokodilracing, står i valet å kvalet om jag ska köpa M eller om det blir för litet. Vet inte hur det "ska" vara...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|