Terence skrev:Tjena, någon som handlat hos denna handlare?
tack på förhand.
R1-Night-Rider skrev:Cleas där äger!
MIn polare!!! MY MAN!
Eftersom du är intresserad av en Suzuki kan det vara bra att känna till att Suzuki i Sverige INTE säljs med 5 års garanti, bara 2 år.Terence skrev:Importerarnya hojjar. Ingen 5 års garanti som hos svensksålda men desto bättre pris. funderar på en gsx-r600.
Kommer från USA va?Ron Dell skrev:Jag har precis köpt min gixxer därifrån.Kan bara rekommendera.
Ron Dell skrev:Jag har precis köpt min gixxer därifrån.Kan bara rekommendera.
Trevlig personal och bra service.Tjöp.
Goose skrev:Har ingen aning om deras kompetens, men den verkar vara hög enligt ovanstående inlägg,,,,MEN........Vill man sälja hojar så borde man presentera dom bättre än dessa foton
Det var ju bra att bilderna blir bättre då lokalerna blir större...DaLorD skrev:Problemet för claes är de små lokalerna... men som sagt flyttar ha i april till SEAT- Skoda:s gamla lokaler... Mycket bättre läge o större lokaler...
Det blir nog bra...
sandstream skrev:Kommer från USA va?
Såg reflexerna på sidorna som de brukar ha i USA men de kanske har likadana i Tyskland?Ron Dell skrev:TROR att de importerar från tyskland.
Någon annan som vet kanske?
ohh ska han flytta dit då blir det rejält med platsDaLorD skrev:Problemet för claes är de små lokalerna... men som sagt flyttar ha i april till SEAT- Skoda:s gamla lokaler... Mycket bättre läge o större lokaler...
Det blir nog bra...
sandstream skrev:Såg reflexerna på sidorna som de brukar ha i USA men de kanske har likadana i Tyskland?
sandstream skrev:Eftersom du är intresserad av en Suzuki kan det vara bra att känna till att Suzuki i Sverige INTE säljs med 5 års garanti, bara 2 år.
De 5 åren är en utökad reklammationsrätt mot de 3 år som Konsumentköplagen ger.
Mao får du 2 extra år för reklammation vilket är rätt klent om man jämför med Yamaha och Honda som ger 5 års äkta garanti.
Kommer från USA va?
Esquire skrev:Det var ju bra att bilderna blir bättre då lokalerna blir större...
Ett stort problem med de bilder han har tagit inomhus är att de är väldigt mörka. Det skulle ha kunnat vara så att lyset i lokalen lurar kameran till att tro att den inte behöver använda blixten. Men det är det inte.DaLorD skrev:Men då tycker jag att du kommer ner hit o försöker få en bra bild i de små lokalerna han har nu.... han får ju i princip sitta på hojen o ta kort...
Det går inte ta sig fram knappt...
Ron Dell skrev:Jag har precis köpt min gixxer därifrån.Kan bara rekommendera.
Trevlig personal och bra service.Tjöp.
Robin Hood skrev:
va fick du betala ??
vad för garantier fick du?
va den inperterad iså fall vilket land??
ha det
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |