Bikeweekend

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Grattis!

Bluegreengrey skrev:
Tack tack!!

Var mer folk som såg mig än jag trodde på BW, n-Lasse och Penguin var där utan att jag såg dem ;)

Jag såg dit köra en repa igår! Jag var där högst upp på läktaren med N'lasse och Miss Sophie. Vi drog rätt tidigt dock så vi var inte kvar till slutet. Vi letade efter "bussen" men när vi väl såg en som liknade din beskrivning, såg vi inte dig där. Nåväl du får berätta mer om hur det var, du kanske kommer till Rörken idag "rain or shine". Jag tänker åka ut till Rörken ikväll oavsett vädret.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Simba skrev:
Beroende på tiden får vi se om vi kan svänga förbi Krypto's Place, vi vill ju inte missa BlueGreenGreys race!

Å inget besök fick man på söndagen.. vilka fasoner :arsele

Är det förresten du Simba som jag möter på mornarna mellan Enköping och Uppsala?

Miss Sophie skrev:
Tror det står Långtora eller Nysätra på skylten. Det är iaf början på den mer "hojvänliga" vägen som går via Bredsdal och Orresta. Detta är n'Lasse som skriver men från min passagerares nick

Hojvänlig... nja. Lite väl guppig är vägen, men man åker ju hellre den än de stora raka vägarna.

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Kryptonit skrev:
Å inget besök fick man på söndagen.. vilka fasoner :arsele

Är det förresten du Simba som jag möter på mornarna mellan Enköping och Uppsala?

Det är det nog så att det är just mig du ser på hojen mellan Uppsala och Enköping, jag jobbar för tillfället i Enköping. Jag tror inte det finns så många röda BMW R1100S som som pendlar mellan Uppsala och Enköping, jag är nog ensam om det. På vägen till Västerås så var det bråttom värre, när jag kom till Sulas, kom jag på att jag gjömt plånboken, körkortet mm, det var bara att vända hem igen, sen blev det väldigt bråttom, så vi åkte inte ens på småvägar dit. Till vår förvåning så körde BlueGreenGrey långt senare än 11.00 så vi hade kunnat ta det lite lugnare. Jag, N'lasse och Miss Sophie slog följe dit och hem, på hemvägen var det lite bråttom med då N'lasse och Miss Sophie hade en tid att passa. Det blir fler gånger vi åker ut åt ditt håll Krypto, skulle vara roligt och se hur du fått det på landet!

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
Simba skrev:
så vi åkte inte ens på småvägar dit. Till vår förvåning så körde BlueGreenGrey långt senare än 11.00 så vi hade kunnat ta det lite lugnare. !

Ja det var lustigt men de flyttade ner just lilla StansSnabbasteHoj klassen i startordningen på söndagen så det blev inte alls så tidigt som vi trott innan. Kul att ni kunde vara kvar för att se mig köra en gång iaf! Även om det var en solo repa som inte gick så bra. Så det inte blev helt förgäves iaf ;)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024